Chełm: Problemy z rejestracją telefoniczną na szczepienia

  • 22.01.2021, 13:55
  • oprac. MP
Chełm: Problemy z rejestracją telefoniczną na szczepienia
Dziś rano ruszyły zapisy seniorów powyżej 70 roku życia na szczepienia przeciw Covid-19. I od razu pojawiły się problemy z rejestracją telefoniczną.

Nasi słuchacze informują, że albo nikt nie odbiera, albo w ogóle nie można nawiązać połączenia. Seniorzy wolą zapisywać się na szczepienie osobiście w przychodniach. Tak jest m.in. w Chełmie:

loadingŁaduję odtwarzacz...

Z seniorami z Chełma rozmawiał Mikołaj Krzaczek.

Jak poinformowało Ministerstwo Zdrowia, w szczytowym momencie na infolinię w sprawie szczepień próbowało się dodzwonić 300 000 osób. Stąd problemy z połączeniem. 

oprac. MP

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (3)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu radiobonton.pl. Grupa Wydawnicza Słowo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
gość
gość 31.01.2021, 22:51
dlaczego prywatnie wszystko można a dziadoskich przychodniach nic nie można po co te składki oplacamy
fundusz nie powinien podpisywac umowy z takimi przychodniami jak na wołyńskiej
gość
gość 22.01.2021, 22:42
nic nowego zawsze byly problemy z rejestracją telefoniczna mają jakąś starą centralne którą obsługuje jakas
durna pipa łazi po przychodni zamiast siedzieć na tyłku tylkp kasę chcą NFZ juz dawno powinien rozwiazac z nimi umowę może wtedy by coś do nich dotarło
erst1946
erst1946 22.01.2021, 16:41
Od północy dzwoniłem, próbowałem przez IKP. Na 989, po kilkudziesięciu próbach dodzwoniłem się 3 razy. Za pierwszym razem (ok 9:00) rozmawiałem z panią, która oświadczyła, że w Chełmie już nie ma terminów ale może mnie zarejestrować w innej miejscowości. Nie zgodziłem się. Drugi raz (ok 11:00) dowiedziałem się, że jestem w ponad 30 osobowej kolejce ale po wybraniu 5 oddzwonią. Nie oddzwonili. Trzeci raz (ok. 14:00) zgłosiła się automatyczna rejestracja - z klawiatury: wiek, PESEL, kod pocztowy bez kreski tylko 5 cyfr. Na kod 22100 reakcja : nie ma takiego kodu w systemie, proszę podać prawidłowy. Po trzeciej próbie - nie ma takiego kodu - rejestracja się wyłączyła. A więc pora umierać ????

Pozostałe