Chełm: W wydziale komunikacji obsługa idzie sprawniej

  • 02.09.2020, 10:45
  • oprac. MP
Chełm: W wydziale komunikacji obsługa idzie sprawniej
Chełmski ratusz stara się skrócić kolejki do wydziału komunikacji. Tamtejszą kadrę zasilił kolejny pracownik oraz dwoje stażystów.

Sami petenci są umawiani nie co kwadrans - jak było do tej pory - a co 10 minut. O godzinach pracy wydziału przypomina Monika Zaborek-Turewicz, dyrektor departamentu spraw obywatelskich Urzędu Miasta:

loadingŁaduję odtwarzacz...

Żeby usprawnić pracę wydziału, ratusz planuje ustawić tam biletomat, ale to dopiero plany na przyszły rok.

oprac. MP

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu radiobonton.pl. Grupa Wydawnicza Słowo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe