Mówi Grzegorz Gorczyca, prezes stowarzyszenia:
Automobilklub wystosował tez pismo w tej sprawie do prezydenta Chełma z sugestią zamknięcia ulic Zielnej, Obłońskiej i Kolejowej dla ruchu pojazdów o łącznej masie powyżej 3,5 tony.
Władze miasta nie pozostały obojętne na ten apel:
- Kierując się troską o nawierzchnię niedawno przebudowanej ul. Kolejowej miasto opracowało i wprowadziło zmiany w organizacji ruchu, które ograniczają ruch pojazdów ciężarowych na tej drodze. W związku z przebudową DK12 kierowcy przejeżdżający tranzytem przez miasto Chełm kierowani są na objazd ul. Przemysłową, Litewską, Hrubieszowską, al. Żołnierzy I AWP i al. AK. Stan większości wymienionych ulic już przed wprowadzeniem objazdu był ostrzegawczy, co kwalifikowało je do remontu. Jednak coraz więcej kierowców ciężarówek ignoruje wytyczony objazd i skraca przejazd przez miasto wykorzystując nowo przebudowaną ul. Kolejową - czytamy w komunikacie chełmskiego magistratu.
Miasto przygotowało projekt przewidujący wprowadzenie ograniczenia tonażowego dla pojazdów od strony al. Armii Krajowej (wiadukt) i z drugiej strony od Przejazdu Kowelskiego.
- Nowa organizacja została wczoraj zatwierdzona i pozytywnie zaopiniowana przez policję, a następnie przekazana do realizacji Miejskiemu Przedsiębiorstwu Robót Drogowych w Chełmie, które dziś ustawia oznakowanie - dodają urzędnicy.






![Oskubała klientów krasnostawskiego banku. Ukrywała się 20 lat. Namierzyli ją lubelscy „łowcy głów” [FILM] Oskubała klientów krasnostawskiego banku. Ukrywała się 20 lat. Namierzyli ją lubelscy „łowcy głów” [FILM]](https://static2.radiobonton.pl/data/articles/sm-4x3-oskubala-klientow-krasnostawskiego-banku-ukrywala-sie-20-lat-namierzyli-ja-lubelscy-lowcy-glow-1760860830.webp)

Napisz komentarz
Komentarze