Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama gala
Reklama

Rusza kampania promująca Lubelskie „Wybierz #KierunekLubelskie”

W Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie odbyła się w poniedziałek inauguracja kampanii promocyjnej „Wybierz #KierunekLubelskie” ukazującej walory turystyczne województwa lubelskiego. Marszałek Jarosław Stawiarski, wicemarszałek Michał Mulawa oraz prezes Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej (LROT) Paweł Wójcik przedstawili szczegóły akcji, która ma zachęcić mieszkańców Polski do odpoczynku w naszym regionie. Promocja w telewizji i radiu będzie trwać do końca czerwca, zaś w Internecie do końca lipca.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Kampania promocyjna została przygotowana z myślą o turystach indywidualnych, którzy zostali zmuszeni do ograniczenia aktywności związanej z podróżami, spacerami i rekreacją. Działania promocyjne podjęte przez Samorząd Województwa Lubelskiego wpisują się w działania polskiego rządu, jakie zostały podjęte w celu ratowania branży turystycznej w Polsce. Obecnie można zaobserwować, że zmieniły się nasze preferencje w dziedzinie turystyki. Polacy wybierają jako miejsce odpoczynku miejsca na terenie kraju o małym natężeniu ruchu. 

Według badań Polskiej Organizacji Turystycznej 30% Polaków w ciągu najbliższych kilku tygodni planuje wyjazd turystyczno-wypoczynkowy, a aż 87% z nich chce podróżować po Polsce.

Reagując na te dane, Samorząd Województwa Lubelskiego razem z LROT rozpoczął regionalną i ogólnopolską kampanię promującą walory województwa lubelskiego „Wybierz #KierunekLubelskie”.

– Województwo lubelskie to nie tylko Kazimierz Dolny, ale to także nieodgadnione Roztocze, Poleski Park Narodowy, bagna i rozlewiska Wieprza, Puszcza Solska czy lasy janowskie. Zachęcam do odpoczynku bez zgiełku i hałasu tu, na pięknej ziemi lubelskiej.- mówił Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski.

- Dzięki regionalnym ośrodkom TVP cała Polska będzie mogła obejrzeć dwanaście spotów. Pokażemy w nich mieszkańcom zarówno naszego województwa, jak i całej Polski, że planując urlop i wypoczynek warto wybrać Lubelskie i odkryć zarówno malownicze jak i mniej oczywiste atrakcje regionu. - dodał wicemarszałek Michał Mulawa.

Szczegóły kampanii promocyjnej

Komunikacja będzie koncentrowała się na wskazywaniu ścieżek edukacyjnych, pieszych, rowerowych, kajakowych i nordic walking, szlaków turystycznych, atrakcji znajdujących się na szlaku oraz rozmieszczonych po drodze atrakcjach i pięknych krajobrazach województwa lubelskiego.

Od dzisiaj do końca czerwca, dwanaście jednominutowych filmów ukazujących piękno m.in. Roztocza (Zachodniego z Lasami Janowskimi i Roztocza Środkowego z Zamościem), Krainy Lessowych Wąwozów, Polesia z Chełmem, Ziemi Łukowskiej, Ziemi Hrubieszowskiej, Wielokulturowego Nurtu Bugu czy też Lublina i jego okolic będzie emitowane w 16 regionalnych oddziałach TVP3.

Od poniedziałku, 15 czerwca do końca miesiąca 30-sekundowy spot pojawi się w telewizjach ogólnopolskich – Polsat News, TVP1 i TVP2 w najlepszych pasmach oglądalnościach tzw. prime time.

Łącznie telewizyjne spoty  (30-sekundowe i 1-miutowe) zostaną wyemitowane 743 razy.

Wzmocnieniem części regionalnej kampanii „Wybierz #KierunekLubelskie” będzie dwutygodniowa kampania spotów radiowych w Radiu Lublin i Radiu Free, których zasięg obejmuje całe województwo, łącznie z przygranicznymi terenami. O akcji dowiedzą się również słuchacze całej Polski poprzez Radio RMF FM. 

Kampania „Wybierz #KierunekLubelskie” poza telewizją i radiem będzie prowadzona również w Internecie. Do końca lipca br. spoty będą promowane na profilach społecznościowych LROT. Do każdego prezentowanego filmu na stronie internetowej www.lubelskietravel.pl będzie zaplanowana i przygotowana konkretna oferta 
z propozycją wycieczki, wskazaniem odległości czy miejsc noclegowych.



Kampania jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji projektu pt. „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Działanie 3.6 Marketing gospodarczy 
Oś priorytetowa 3: Konkurencyjność przedsiębiorstw; nr zadania 7 Inne. Koszt promocji i produkcji dwunastu 1-minutowych filmów, a także 30-sekundowego spotu telewizyjnego i 30-sekundowego spotu radiowego to niecałe 850 tysięcy zł brutto.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Darek 22.06.2020 20:59
Kto wykonuje ten utwór, może zna ktoś jest fenomenalny

Iwona 26.06.2020 20:39
Dances of Nature : Patrick Rundblad

Iwona 27.06.2020 23:53
Takie sobie pitolenie. To już nie ma polskiej muzyki?

Radio Bon Ton - obserwuj nas w Wiadomościach Google
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: MarekTreść komentarza: I co tam, chyba temat ucichł? Teraz jest remont budynku UM przy ul. Lubelskiej, a tematu UM w gmachu nikt z władzy nie porusza.Data dodania komentarza: 28.10.2025, 20:14Źródło komentarza: Chełm: Gmach współwłasnością miastaAutor komentarza: MariaTreść komentarza: Piękna historia Liceum w Dubience, Wielkie brawa dla szkoły . To najlepsze Liceum mundurowe na ścianie wschodniejData dodania komentarza: 12.10.2025, 21:52Źródło komentarza: Liceum Ogólnokształcące w Dubience – szkoła pokoleń. Wspomnienia, ludzie, jubileusz.Autor komentarza: Grzegorz NizioTreść komentarza: Witam bardzo proszę o pomoc dla mojej bratowej Beaty Nizio- Szalast i jej dziecka oraz męża . Proszę o pomoc w postaci żywności , chemia i pomoc w zakupieniu leków i jak by dało radę o pomoc kupieni Krajzegi do drzewa . Bratowa choruje na serce i ciśnienie , cukrzycę ,zakrzepicę żylną oraz anemię jest na orzeczeniu stopnia niepełnosprawności . Córka jej jest osobą niepełnosprawną też choruje na urazy neurologiczne , ucisk na lewą komorę głowy , otyłość ,anemia , ciśnienie . A mąż jest jej i mój brat jest po operacji i choruje na zwyrodnienie kręgosłupa oraz ma dyskopatię i niedowład nóg i rąk . Bardzo proszę o przychylne i pozytywne popatrzenie na sprawę bo jest im naprawdę ciężko z żywnością ,chemią , lekami i z pocięciem opału . Z góry dziękuję od podaję numer do Beaty 574-401-167Data dodania komentarza: 11.10.2025, 15:36Źródło komentarza: Katarzyna Kaznowska - liderka Szlachetnej Paczki w ChełmieAutor komentarza: Wojciech Werus Przedstawiciel Stowarzyszenia Historyczno-Poszukiwawczego WolicaTreść komentarza: Droga Pani Lucyno. Jak dobrze pamiętam kilka ładnych lat temu nie można było znaleźć właścicieli tego zabytku. Jedni uważali, że są w Kanadzie drudzy, że w USA... Nie odpowiadali na pisma od Konserwatora Zabytków w sprawie stanu zabytku... Od 1995 roku są za niego odpowiedzialni i doprowadzili do jego całkowitego zniszczenia! Tak dokładnie! Nie robiąc tam nic też się go niszczy! Powinno być im wstyd! A z podatkami też mieliście problemy tylko po doniesieniach medialnych niektórzy zaczęli drążyć czy wszystko jest uregulowane! Trzeba było to komuś sprzedać. Komuś kto ma wizję! Jak tak poaiadacie wszystkie dokumenty to warto również posiadać korespondencję od Wojewódzkiego Lubelskiego Konserwatora Zabytków... Czy nie docierała do miejsca zamieszkania?!Data dodania komentarza: 17.09.2025, 08:45Źródło komentarza: Zapomniany pałac w Stryjowie - PinezkaAutor komentarza: jaaTreść komentarza: szczególnie ważne wyłącz główny wyłącznik prądu, jak wrócisz to kupisz nowa lodówkę , nowe podłogi bo lodówka zaleje podłogi i nowe jedzonko, gratulacjeData dodania komentarza: 14.09.2025, 19:08Źródło komentarza: Jak zabezpieczyć dom na wypadek ewakuacji? Praktyczny poradnik dla mieszkańców Chełma
Reklama
test