Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama reklama FFCL
Reklama Alu point

Rusza kampania promująca Lubelskie „Wybierz #KierunekLubelskie”

W Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie odbyła się w poniedziałek inauguracja kampanii promocyjnej „Wybierz #KierunekLubelskie” ukazującej walory turystyczne województwa lubelskiego. Marszałek Jarosław Stawiarski, wicemarszałek Michał Mulawa oraz prezes Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej (LROT) Paweł Wójcik przedstawili szczegóły akcji, która ma zachęcić mieszkańców Polski do odpoczynku w naszym regionie. Promocja w telewizji i radiu będzie trwać do końca czerwca, zaś w Internecie do końca lipca.
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Kampania promocyjna została przygotowana z myślą o turystach indywidualnych, którzy zostali zmuszeni do ograniczenia aktywności związanej z podróżami, spacerami i rekreacją. Działania promocyjne podjęte przez Samorząd Województwa Lubelskiego wpisują się w działania polskiego rządu, jakie zostały podjęte w celu ratowania branży turystycznej w Polsce. Obecnie można zaobserwować, że zmieniły się nasze preferencje w dziedzinie turystyki. Polacy wybierają jako miejsce odpoczynku miejsca na terenie kraju o małym natężeniu ruchu. 

Według badań Polskiej Organizacji Turystycznej 30% Polaków w ciągu najbliższych kilku tygodni planuje wyjazd turystyczno-wypoczynkowy, a aż 87% z nich chce podróżować po Polsce.

Reagując na te dane, Samorząd Województwa Lubelskiego razem z LROT rozpoczął regionalną i ogólnopolską kampanię promującą walory województwa lubelskiego „Wybierz #KierunekLubelskie”.

– Województwo lubelskie to nie tylko Kazimierz Dolny, ale to także nieodgadnione Roztocze, Poleski Park Narodowy, bagna i rozlewiska Wieprza, Puszcza Solska czy lasy janowskie. Zachęcam do odpoczynku bez zgiełku i hałasu tu, na pięknej ziemi lubelskiej.- mówił Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski.

- Dzięki regionalnym ośrodkom TVP cała Polska będzie mogła obejrzeć dwanaście spotów. Pokażemy w nich mieszkańcom zarówno naszego województwa, jak i całej Polski, że planując urlop i wypoczynek warto wybrać Lubelskie i odkryć zarówno malownicze jak i mniej oczywiste atrakcje regionu. - dodał wicemarszałek Michał Mulawa.

Szczegóły kampanii promocyjnej

Komunikacja będzie koncentrowała się na wskazywaniu ścieżek edukacyjnych, pieszych, rowerowych, kajakowych i nordic walking, szlaków turystycznych, atrakcji znajdujących się na szlaku oraz rozmieszczonych po drodze atrakcjach i pięknych krajobrazach województwa lubelskiego.

Od dzisiaj do końca czerwca, dwanaście jednominutowych filmów ukazujących piękno m.in. Roztocza (Zachodniego z Lasami Janowskimi i Roztocza Środkowego z Zamościem), Krainy Lessowych Wąwozów, Polesia z Chełmem, Ziemi Łukowskiej, Ziemi Hrubieszowskiej, Wielokulturowego Nurtu Bugu czy też Lublina i jego okolic będzie emitowane w 16 regionalnych oddziałach TVP3.

Od poniedziałku, 15 czerwca do końca miesiąca 30-sekundowy spot pojawi się w telewizjach ogólnopolskich – Polsat News, TVP1 i TVP2 w najlepszych pasmach oglądalnościach tzw. prime time.

Łącznie telewizyjne spoty  (30-sekundowe i 1-miutowe) zostaną wyemitowane 743 razy.

Wzmocnieniem części regionalnej kampanii „Wybierz #KierunekLubelskie” będzie dwutygodniowa kampania spotów radiowych w Radiu Lublin i Radiu Free, których zasięg obejmuje całe województwo, łącznie z przygranicznymi terenami. O akcji dowiedzą się również słuchacze całej Polski poprzez Radio RMF FM. 

Kampania „Wybierz #KierunekLubelskie” poza telewizją i radiem będzie prowadzona również w Internecie. Do końca lipca br. spoty będą promowane na profilach społecznościowych LROT. Do każdego prezentowanego filmu na stronie internetowej www.lubelskietravel.pl będzie zaplanowana i przygotowana konkretna oferta 
z propozycją wycieczki, wskazaniem odległości czy miejsc noclegowych.



Kampania jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji projektu pt. „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Działanie 3.6 Marketing gospodarczy 
Oś priorytetowa 3: Konkurencyjność przedsiębiorstw; nr zadania 7 Inne. Koszt promocji i produkcji dwunastu 1-minutowych filmów, a także 30-sekundowego spotu telewizyjnego i 30-sekundowego spotu radiowego to niecałe 850 tysięcy zł brutto.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Darek 22.06.2020 20:59
Kto wykonuje ten utwór, może zna ktoś jest fenomenalny

Iwona 26.06.2020 20:39
Dances of Nature : Patrick Rundblad

Iwona 27.06.2020 23:53
Takie sobie pitolenie. To już nie ma polskiej muzyki?

Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: tubylecTreść komentarza: Zgodnie z artykułem 13, ustępem 1a ustawy o Prawie o ruchu drogowym, informują w dość jasny sposób: „Pieszy znajdujący się na przejściu dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem, z wyłączeniem tramwaju”. Przepis wyraźnie wskazuje, że zbliżając się do przejścia pieszy pierwszeństwa nie ma. twierdzenie, że jest inaczej jest nadinterpretacją chętnie wykorzystywaną przez stróżów prawa i cwaniaczków naciągających kierowców na mandat lub "rekompensatę". Kamera w samochodzie pozwoli uniknąć wielu kłopotów.Data dodania komentarza: 16.05.2025, 17:02Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: strony-internetowe.radom.plTreść komentarza: superData dodania komentarza: 25.04.2025, 00:46Źródło komentarza: BLIŻEJ KULTURY (odc. 157)Autor komentarza: AdamTreść komentarza: Uważam, że największe szanse na wygranie 69. Konkursu Piosenki Eurowizji w Bazylei w Szwajcarii ma Albania, Australia, Chorwacja, Czechy, Islandia, Niemcy,Data dodania komentarza: 20.04.2025, 16:28Źródło komentarza: Faworyci do wygrania Eurowizji 2025! - BonTonacjaAutor komentarza: zeciaTreść komentarza: Wtargnięcie na posesję to bezprawne wejście na prywatny teren, karane na podstawie art. 193 KK. Obejmuje przekroczenie granicy lub pozostanie mimo wezwania do wyjścia. Właściciel może wezwać policję, która ukara sprawcę mandatem (do 500 zł) lub skieruje sprawę do sądu (grzywna, ograniczenie wolności). Dokumentacja, np. nagrania, jest kluczowa. W obronie koniecznej można użyć siły, ale tylko w granicach rozsądku. Tablice ostrzegawcze i monitoring zmniejszają ryzyko wtargnięć. Właściciel powinien działać zgodnie z prawem, unikając nadmiernej reakcji, by nie narazić się na konsekwencje. Skuteczna ochrona to prewencja i szybkie zgłoszenie na policję. https://www.nowin.pl/2024/01/11/czym-jest-wtargniecie-na-posesje-jak-wlasciciel-moze-sie-bronic/Data dodania komentarza: 16.04.2025, 15:57Źródło komentarza: Czym właściwie jest teren prywatny i jak zadbać o jego zabezpieczenie?Autor komentarza: Z podziwem i miłością - Marysia :)Treść komentarza: Ola jest cudowną artystką, ale też wspaniałą, ciepłą i pełną spokoju osobą. Miałam przyjemność poznać ją osobiście — powiedziałabym nawet, że bardzo dobrze, bo jestem jej młodszą siostrą. Niesamowite jest obserwować, jak bardzo się rozwinęła i jak ogromne postępy nieustannie robi. Widziałam, jak podczas pandemii zaczynała swoją przygodę z malarstwem, i wiem, że wkłada w to całe swoje serce — i to jest piękne. Jest szczera w tym, co robi, co sprawia, że jej sztuka jest tak wartościowa. Spokój i piękno bijące z jej duszy idealnie współgrają z jej twórczością. Jestem z niej dumna i niesamowicie mnie wzrusza. Każdy etap, przez który przechodzi, i sposób, w jaki to robi, jest dla mnie ogromną inspiracją.Data dodania komentarza: 11.04.2025, 23:29Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Aleksandra Krawczuk vel Walczuk (malarka)
Reklama
Reklama
Reklama
test