Otwarcie nowego centrum związane jest z kolejnym etapem wprowadzania programu Pracowniczych Planów Kapitałowych, którego PFR jest koordynatorem. Od 2020 roku PPK - program prywatnego, pracowniczego oszczędzania na cele emerytalne obejmie kolejne dziesiątki tysięcy pracodawców i w sumie ponad 11 mln pracowników. Centrum doradztwa ma dać im wysokiej jakości merytoryczną i praktyczną pomoc we wprowadzaniu PPK.
Zadaniem osób zatrudnionych w centrum obsługi klienta PFR będzie kompleksowa obsługa telefoniczna klientów w zakresie udzielania informacji, aktualizacji danych teleadresowych, przyjmowania reklamacji, umawianie na Konferencje, szkolenia otwarte czy badania rynku, a także obsługa korespondencji poprzez mail, formularz www lub czat.
Utworzenie Centrum oznacza 50 nowych miejsc pracy dla mieszkańców miasta i regionu. W ciągu dekady z powodu wysokiego bezrobocia z Chełma wyjechało ponad 6 tys. osób. Obecne władze chcą to zmienić. W ramach rządowej polityki deglomeracji w Chełmie zostały uruchomione też centra usług wspólnych NFZ i ZUS - pierwsze takie w Polsce.









![Oskubała klientów krasnostawskiego banku. Ukrywała się 20 lat. Namierzyli ją lubelscy „łowcy głów” [FILM] Oskubała klientów krasnostawskiego banku. Ukrywała się 20 lat. Namierzyli ją lubelscy „łowcy głów” [FILM]](https://static2.radiobonton.pl/data/articles/sm-4x3-oskubala-klientow-krasnostawskiego-banku-ukrywala-sie-20-lat-namierzyli-ja-lubelscy-lowcy-glow-1760860830.webp)

Napisz komentarz
Komentarze