Wyścig na liczbę linków skończył się dawno temu. Dbaj o jakość strony!
Kiedyś sprawa była prosta – wystarczyło użyć w witrynie odpowiednich słów kluczowych i pozyskać jak największą liczbę linków. W ten sposób można było więc szybko wypozycjonować także i taką stronę, która ani nie była wygodna dla użytkownika, ani też nie zawierała zbyt wielu interesujących potencjalnego klienta informacji. W rezultacie, niejednokrotnie mogliśmy na przeglądaniu pierwszych wyników po prostu tracić czas. Czasy te minęły jednak bezpowrotnie.
Jak wyjaśniają specjaliści z Agencji INPOZYCJONOWANIE, obecnie na ranking w Google wpływa bardzo wiele czynników, spośród których ogromna część dotyczy budowy samej witryny i znajdujących się w niej treści. Dołóż starań, by nie mieć w tym zakresie słabych stron!
Linki? Oczywiście nadal są potrzebne i to nie po prostu liczne, a mocne. Trzeba jednak jeszcze sprawić, by naszej strony nie obciążał balast w postaci złej struktury i nawigacji, wolnego ładowania czy nieprzystosowania do urządzeń mobilnych. Roboty wyszukiwarki badają wiele szczegółów każdej strony. Oprócz tego jednak wielką rolę odgrywają zachowania internautów. Dlaczego? Wysoki współczynnik odrzuceń negatywnie wpłynie na nasze pozycje! Istotne znaczenie dla pozycjonowania ma więc UX (user experience), czyli takie przygotowanie strony, aby była ona przyjazna użytkownikowi pod każdym względem, a jej budowa i funkcjonalności odpowiadały czynnościom, do jakich chcemy go zachęcić. Zadbanie o to nie tylko ułatwia więc zdobycie wysokiej pozycji w Google, ale i sprawia, że jeszcze bardziej przekłada się ona na sprzedaż. Przekonaj się o tym sam!
Zostaw to wszystko fachowcom z dobrej agencji i bądź spokojny o rezultat
Wszystko to oznacza, że niejedna witryna wymagać będzie istotnej przebudowy i stworzenia wielu nowych treści. Uwadze robotów Google nie ujdą w dodatku nawet takie szczegóły, jak nieczytelna postać adresów podstron. M.in. to powoduje, że niezbędne jest tu zaangażowanie fachowego zespołu. Specjalistom zajmującym się tym na co dzień nie umknie żaden aspekt, który może pomóc Ci wspiąć się w dłuższej perspektywie na sam szczyt listy wyników!
Współpraca z dobrą agencją to jednak nie tylko możliwość korzystania z doświadczenia jej pracowników, w którym obecnie już nie może się z nimi równać najbardziej nawet zapalony do pracy hobbysta. To także redukcja wydatków związanych czy to z budową bazy linków, czy też pracą webmastera, a także koniecznością śledzenia efektów za pomocą specjalistycznych narzędzi, niemających użytecznych darmowych odpowiedników. Czerp więc jak najwięcej jak najniższym kosztem!
Napisz komentarz
Komentarze