Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama
Reklama

Stwórz stoisko promocyjne, którego nie sposób przeoczyć. Dziś nie brakuje znakomitych rozwiązań

Obecność w przestrzeni publicznej, zwłaszcza przy okazji wszelkiego typu targów czy innych wydarzeń o podobnym charakterze, to zawsze wielka szansa. Jest to jednak także wyzwanie. Czy to ze względu na obecnych wokół nas rywali w wyścigu o uwagę publiczności, czy na to, że niedoskonałości naszej ekspozycji nie usuniemy tak łatwo, jak np. tych na firmowej stronie. Do bezpośrednich spotkań warto więc dobrze się przygotowywać i wykorzystywać wszystko, co może okazać się naszym atutem.
Stwórz stoisko promocyjne, którego nie sposób przeoczyć. Dziś nie brakuje znakomitych rozwiązań

Najpierw cel, potem pomysł, na końcu projekt i wykonanie

Jakakolwiek ekspozycja nie ma tylko ładnie wyglądać. Jest ona rzeczą wtórną, służącą właściwym przedmiotom naszej promocji, dla których ma być oprawą. Jest narzędziem komunikacji, a więc, aby dobrze je wykorzystać, musimy ustalić, co mamy do zakomunikowania.

Dawno już minęły czasy, kiedy albo trzeba było tworzyć od podstaw unikalne konstrukcje, co opłacało się jedynie w przypadku największych imprez, albo poprzestawać na najprostszych akcesoriach pozwalających na ekspozycję znaków graficznych innych informacji. Jak łatwo przekonać się przeglądając np. ofertę firmy Ambient Marketing, obecnie mamy bardzo szeroki wybór najrozmaitszych elementów systemów wystawienniczych, które można kompletować w dowolny sposób i rozmaicie adaptować je do każdej nowej roli. Rola ta powinna być jednak dobrze zaplanowana, jeśli chcemy uniknąć chaosu.

Jaką postać ma nasza oferta? Czy możemy zaprezentować cokolwiek bezpośrednio w miejscu, w którym oczekiwać będziemy na gości? Od odpowiedzi na to pytanie zależy postać całej ekspozycji. Które kluczowe informacje powinny znaleźć się na jej elementach, a które jedynie w materiałach informacyjnych? Zachowanie czytelności i uniknięcie przesytu jest bardzo istotne. Podobnie jak spójność ze sposobem, w jaki na co dzień prowadzimy komunikacje wizerunkową.

Ściana podświetlana to znakomity pomysł nie tylko na targi

Do kluczowych należeć będą elementy stanowiące płaszczyzny pionowe, określające granice zajmowanej przez nas przestrzeni, a przede wszystkim zapewniające duże powierzchnie do ekspozycji dowolnej treści. Tutaj znakomicie sprawdzają się ścianki tekstylne. Są bardzo łatwe w montażu i transporcie. Nie tylko dzięki minimalnej liczbie elementów i niskiej wadze, ale także faktowi, że z napiętej tkaniny znikają wszelkie zagniecenia.

Wynalazkiem, który robi ostatnio wielką karierę i ułatwia najrozmaitsze zadanie jest niewątpliwie technologia LED. Dzięki niej ściana podświetlana także może pozostać elementem niekłopotliwym od strony użytkowej, a jednocześnie oferującym niezwykle efektowny wygląd.

Rozwiązanie to pozwala na ekspozycję czytelnej treści niezależnie od warunków oświetleniowych, jest przy tym atrakcyjne samo w sobie i przyciąga wzrok. Warto zwrócić uwagę także na fakt, że w podświetlenie wyposażone mogą być ścianki nawet bardzo okazałe, o długości np. czterech metrów. Otwiera to przed nami bardzo szerokie możliwości ich zastosowania, włącznie z wykorzystaniem do łatwej w wykonaniu i niewymagającej ingerencji w jego architekturę aranżacji firmowego wnętrza.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Radio Bon Ton - obserwuj nas w Wiadomościach Google
ReklamaAdea
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Córcia ze złotą rybkąTreść komentarza: Cieszę się, że mogę być częścią tej pasji. Cała rodzina jest dumna z takiego talentu. 💖Data dodania komentarza: 7.08.2025, 11:50Źródło komentarza: Nasze Małe Wyspy 6.08.2025 - na wyspę fotograficzną Radka Masłowskiego zaprasza Anna BobruśAutor komentarza: Treść komentarza: Pani Żaneta pełen profesjonalizm i zaangażowanie. 👌Data dodania komentarza: 27.06.2025, 23:11Źródło komentarza: Goście Radia Bon Ton. "Drzewo genealogiczne, które połączyło pokolenia". O konkursie "Bez korzeni nie zakwitniesz".Autor komentarza: CzarliTreść komentarza: No nie. Polecam zapoznać się z orzecznictwem sądów. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych to nie jest wyłącznie pieszy, którego jedna noga jest na chodniku, a druga na ulicy. Taka interpretacja byłaby absurdalna. Wg dotychczasowego orzecznictwa, jeśli pieszy w sposób oczywisty swoim zachowaniem sugeruje zamiar wejścia na przejście dla pieszych, to jest pieszym wchodzącym na przejście dla pieszych.Data dodania komentarza: 21.06.2025, 18:12Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: tubylecTreść komentarza: Zgodnie z artykułem 13, ustępem 1a ustawy o Prawie o ruchu drogowym, informują w dość jasny sposób: „Pieszy znajdujący się na przejściu dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem, z wyłączeniem tramwaju”. Przepis wyraźnie wskazuje, że zbliżając się do przejścia pieszy pierwszeństwa nie ma. twierdzenie, że jest inaczej jest nadinterpretacją chętnie wykorzystywaną przez stróżów prawa i cwaniaczków naciągających kierowców na mandat lub "rekompensatę". Kamera w samochodzie pozwoli uniknąć wielu kłopotów.Data dodania komentarza: 16.05.2025, 17:02Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: strony-internetowe.radom.plTreść komentarza: superData dodania komentarza: 25.04.2025, 00:46Źródło komentarza: BLIŻEJ KULTURY (odc. 157)
Reklama
test