Najpierw cel, potem pomysł, na końcu projekt i wykonanie
Jakakolwiek ekspozycja nie ma tylko ładnie wyglądać. Jest ona rzeczą wtórną, służącą właściwym przedmiotom naszej promocji, dla których ma być oprawą. Jest narzędziem komunikacji, a więc, aby dobrze je wykorzystać, musimy ustalić, co mamy do zakomunikowania.
Dawno już minęły czasy, kiedy albo trzeba było tworzyć od podstaw unikalne konstrukcje, co opłacało się jedynie w przypadku największych imprez, albo poprzestawać na najprostszych akcesoriach pozwalających na ekspozycję znaków graficznych innych informacji. Jak łatwo przekonać się przeglądając np. ofertę firmy Ambient Marketing, obecnie mamy bardzo szeroki wybór najrozmaitszych elementów systemów wystawienniczych, które można kompletować w dowolny sposób i rozmaicie adaptować je do każdej nowej roli. Rola ta powinna być jednak dobrze zaplanowana, jeśli chcemy uniknąć chaosu.
Jaką postać ma nasza oferta? Czy możemy zaprezentować cokolwiek bezpośrednio w miejscu, w którym oczekiwać będziemy na gości? Od odpowiedzi na to pytanie zależy postać całej ekspozycji. Które kluczowe informacje powinny znaleźć się na jej elementach, a które jedynie w materiałach informacyjnych? Zachowanie czytelności i uniknięcie przesytu jest bardzo istotne. Podobnie jak spójność ze sposobem, w jaki na co dzień prowadzimy komunikacje wizerunkową.
Ściana podświetlana to znakomity pomysł nie tylko na targi
Do kluczowych należeć będą elementy stanowiące płaszczyzny pionowe, określające granice zajmowanej przez nas przestrzeni, a przede wszystkim zapewniające duże powierzchnie do ekspozycji dowolnej treści. Tutaj znakomicie sprawdzają się ścianki tekstylne. Są bardzo łatwe w montażu i transporcie. Nie tylko dzięki minimalnej liczbie elementów i niskiej wadze, ale także faktowi, że z napiętej tkaniny znikają wszelkie zagniecenia.
Wynalazkiem, który robi ostatnio wielką karierę i ułatwia najrozmaitsze zadanie jest niewątpliwie technologia LED. Dzięki niej ściana podświetlana także może pozostać elementem niekłopotliwym od strony użytkowej, a jednocześnie oferującym niezwykle efektowny wygląd.
Rozwiązanie to pozwala na ekspozycję czytelnej treści niezależnie od warunków oświetleniowych, jest przy tym atrakcyjne samo w sobie i przyciąga wzrok. Warto zwrócić uwagę także na fakt, że w podświetlenie wyposażone mogą być ścianki nawet bardzo okazałe, o długości np. czterech metrów. Otwiera to przed nami bardzo szerokie możliwości ich zastosowania, włącznie z wykorzystaniem do łatwej w wykonaniu i niewymagającej ingerencji w jego architekturę aranżacji firmowego wnętrza.
Napisz komentarz
Komentarze