Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama radio Bon Ton
Reklama Stachniuk Optyk
Reklama

Pozycjonowanie stron. Na czym właściwie polega i dlaczego jest koniecznością?

Skuteczna reklama to jedna z najważniejszych potrzeb niemal każdego przedsiębiorcy. Wraz z upowszechnieniem się internetu nastąpiła w tym zakresie rewolucja – potencjalny klient nie jest już wszak wyłącznie biernym obserwatorem wszelkiego typu zamieszczanych w różnych miejscach komunikatów, ale czynnym uczestnikiem tego medium. To pozwala nam na znakomitą, niemożliwą wcześniej efektywność działań promocyjnych. Muszą jednak zająć się nimi specjaliści.
Pozycjonowanie stron. Na czym właściwie polega i dlaczego jest koniecznością?

Mamy tylko kilka chwil, żeby zainteresować internautę. Wykorzystajmy je rozważnie!

 

Zastanówmy się nad własnym zachowaniem, gdy poszukujemy w internecie jakiejkolwiek informacji. Czyż nie jest tak, że musi być ona naprawdę trudna do wyszukania, by zmuszała nas do przeglądania kolejnych stron wyników? Z reguły nawet nie zastanawiamy się nad tym, czy na odleglejszych pozycjach nie znaleźlibyśmy bardziej wyczerpujących wiadomości, czy lepszej oferty. Tak w każdym razie postępuje zdecydowana większość użytkowników sieci – oczekuje ona satysfakcjonującego rezultatu w ciągu kilku chwil. Dlatego właśnie warto zrobić wszystko, by znaleźć się możliwe blisko, bądź w samej czołówce pierwszej strony.

Na pozycjonowanie stron składa się szereg działań, pozwalających na wykorzystanie wszystkich czynników wpływających na miejsce w wynikach wyszukiwarki. Dotyczą one z jednej strony popularności witryny, czyli liczby prowadzących do niej linków i ich jakość, z drugiej jej zawartości. Liczy się więc też zasobność w unikalną treść, częstotliwość, z jaką jest ona dodawana, użycie słów kluczowych, właściwa postać kodu, czy przystosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

 

Uwaga na tanie oferty pozycjonowania! Współpracować warto z najlepszymi

 

Pierwszym etapem prac obejmujących pozycjonowanie, musi być ustalenie celów, które chcemy osiągnąć, wybór fraz (ma on ogromne znaczenie dla kosztów i efektywności działań), a także audyt strony. Wówczas można wykonać optymalizację strony, czyli przystosować ją do algorytmów Google. Ponieważ te ulegają zmianom, konieczne bywa wprowadzanie różnych poprawek – m.in. dlatego właśnie długofalowa współpraca z wykonawcą takich usług jest nieodzowna. Poza tym wprowadzana jest przygotowana przez fachowych copywriterów treść, a także budowanie bazy linków. Minęły już czasy, gdy liczyła się tylko ilość – konieczność pozyskiwania odnośników z wartościowych serwisów jest jednym z czynników, decydujących o kosztach całego przedsięwzięcia. Pamiętajmy o tym, że obecnie wyszukiwarka przygląda im się bardzo wnikliwie. Korzystanie z tanich usług niesolidnych wykonawców, którzy wciąż nie przywiązują do tej kwestii należytej wagi, może skończyć się poważną stratą pozycji na liście wyników, a nawet nałożeniem przez Google filtra. Żadna, choćby najlepiej przygotowana strona nie zyska zaufania wyszukiwarki w mgnieniu oka – na efekty trzeba więc czekać przynajmniej kilka miesięcy, a zdobywszy wysoką pozycję, stale walczyć o jej utrzymanie.

Znacznie szybszym rozwiązaniem, pozwalającym dotrzeć do bardzo dużej liczby zdecydowanych na zakupy konkretnych towarów lub usług klientów, są za to reklamy w Google Ads – tutaj również możemy liczyć na pomoc fachowców, np. z agencji IN, zajmującej się także pozycjonowaniem. Istotną zaletą jest tu nader wysoka efektywność – z jednej strony dzięki możliwości precyzyjnego docierania do konkretnych grup odbiorców, z drugiej za sprawą faktu, że Google pobiera opłaty tylko wtedy, gdy internauci klikają w nasz link. Chcąc jednak cieszyć się trwałym, długofalowym efektem, trzeba stosować obie metody.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Radio Bon Ton - obserwuj nas w Wiadomościach Google
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Córcia ze złotą rybkąTreść komentarza: Cieszę się, że mogę być częścią tej pasji. Cała rodzina jest dumna z takiego talentu. 💖Data dodania komentarza: 7.08.2025, 11:50Źródło komentarza: Nasze Małe Wyspy 6.08.2025 - na wyspę fotograficzną Radka Masłowskiego zaprasza Anna BobruśAutor komentarza: Treść komentarza: Pani Żaneta pełen profesjonalizm i zaangażowanie. 👌Data dodania komentarza: 27.06.2025, 23:11Źródło komentarza: Goście Radia Bon Ton. "Drzewo genealogiczne, które połączyło pokolenia". O konkursie "Bez korzeni nie zakwitniesz".Autor komentarza: CzarliTreść komentarza: No nie. Polecam zapoznać się z orzecznictwem sądów. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych to nie jest wyłącznie pieszy, którego jedna noga jest na chodniku, a druga na ulicy. Taka interpretacja byłaby absurdalna. Wg dotychczasowego orzecznictwa, jeśli pieszy w sposób oczywisty swoim zachowaniem sugeruje zamiar wejścia na przejście dla pieszych, to jest pieszym wchodzącym na przejście dla pieszych.Data dodania komentarza: 21.06.2025, 18:12Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: tubylecTreść komentarza: Zgodnie z artykułem 13, ustępem 1a ustawy o Prawie o ruchu drogowym, informują w dość jasny sposób: „Pieszy znajdujący się na przejściu dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem, z wyłączeniem tramwaju”. Przepis wyraźnie wskazuje, że zbliżając się do przejścia pieszy pierwszeństwa nie ma. twierdzenie, że jest inaczej jest nadinterpretacją chętnie wykorzystywaną przez stróżów prawa i cwaniaczków naciągających kierowców na mandat lub "rekompensatę". Kamera w samochodzie pozwoli uniknąć wielu kłopotów.Data dodania komentarza: 16.05.2025, 17:02Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: strony-internetowe.radom.plTreść komentarza: superData dodania komentarza: 25.04.2025, 00:46Źródło komentarza: BLIŻEJ KULTURY (odc. 157)
Reklama
test