Otóż, do grudnia, piłkarze Chełmianki będą występowali w strojach z logotypem miasta i adresem strony internetowej magistratu. Takie informacje pojawią się też na biletach wstępu na mecze drużyny, oraz na zaproszeniach czy w materiałach i publikacjach wydawanych przy okazji rozgrywek piłkarskich. Miasto będzie reklamował również spiker, który podczas meczu będzie musiał - co najmniej trzy razy - wspomnieć o chełmskim ratuszu. Nazwa miasta i materiały promocyjne będą się też pojawiać podczas rozgrywek wyjazdowych.
Jak przekonują miejscy urzędnicy, chodzi o kreowanie pozytywnego wizerunku Chełma w mediach jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu. Do wydania jest 110 tys. złotych.
W podobny sposób promują swoje miasta inne kluby sportowe z całej Polski, m.in. KSZO Ostrowiec Świętokrzyski, grający w tej samej lidze co Chełmianka, który na promocję otrzymał 123 tysiące złotych.



![Oskubała klientów krasnostawskiego banku. Ukrywała się 20 lat. Namierzyli ją lubelscy „łowcy głów” [FILM] Oskubała klientów krasnostawskiego banku. Ukrywała się 20 lat. Namierzyli ją lubelscy „łowcy głów” [FILM]](https://static2.radiobonton.pl/data/articles/sm-4x3-oskubala-klientow-krasnostawskiego-banku-ukrywala-sie-20-lat-namierzyli-ja-lubelscy-lowcy-glow-1760860830.webp)




Napisz komentarz
Komentarze