Na jaką jakość dźwięku możemy liczyć, wybierając słuchawki do telefonu stacjonarnego?
Jakość dźwięku jest najważniejszym aspektem przy wyborze wyposażenia do call center. To właśnie od niej zależy jakość telefonicznej obsługi klienta oraz wydajność konsultanta – jedynie przy w pełni zrozumiałym, wyraźnym przekazie jest bowiem możliwe przeprowadzenie skutecznej rozmowy marketingowej. Z tego względu warto skorzystać z profesjonalnego rozwiązania, jakim są słuchawki do telefonu stacjonarnego Axtel, dedykowane do telemarketingu.
Urządzenia tego typu wykorzystują nowoczesne technologie, wpływające na jakość przekazywanego dźwięku. Stosują dźwięk szerokopasmowy, z wykorzystaniem cyfrowej poprawy jakości sygnału, co zapewnia naturalne brzmienie głosu. Dodatkowo mikrofony modeli profesjonalnych są także wyposażone w technologię redukcji hałasu, która niweluje dźwięki otoczenia – np. rozmowy innych konsultantów telefonicznych, znajdujących się w tym samym pomieszczeniu. Dzięki takiemu wygłuszeniu, rozmówca po drugiej stronie linii słyszy jedynie głos telemarketera, co przekłada się na wyższą profesjonalność rozmowy oraz możliwość lepszego zrozumienia przekazu. Technologia nie wpływa przy tym negatywnie na wyrazistość głosu konsultanta – pozostaje on doskonale słyszalny i naturalny.
Słuchawki do telefonu z mikrofonem – funkcjonalne urządzenia do telemarketingu
W słuchawkach do telefonu z mikrofonem, przeznaczonych do call center, wykorzystuje się także wiele dodatkowych opcji, których zadaniem jest usprawnienie i ułatwienie pracy telemarketera. Ma to duży wpływ na wydajność pracy i pozwala na osiąganie lepszych wyników przez całą firmę, dlatego wybór odpowiednich urządzeń ma duże znaczenie dla przedsiębiorstwa.
Większość nowoczesnych słuchawek bezprzewodowych i przewodowych do call center wykorzystuje technologię upraszczającą ich instalację, dzięki której nie ma potrzeby samodzielnego konfigurowania urządzeń – instalują się bowiem automatycznie przy podłączeniu ich do docelowego urządzenia i są od razu gotowe do użytku. Ułatwia to pracę szczególnie w przypadku, kiedy użytkownik będzie korzystał z nich na kilku urządzeniach, np. komputerze, telefonie stacjonarnym i smartfonie.
Profesjonalne słuchawki do telefonu stacjonarnego są również często wyposażone w funkcyjne przyciski, zamieszczone bezpośrednio na urządzeniu lub połączonym z nim pilocie, służące do ułatwienia obsługi podstawowych funkcji podczas wykonywania połączeń telefonicznych. Należą do nich takie funkcje, jak:
- połącz/zakończ połączenie,
- zwiększ/zmniejsz głośność dźwięku,
- wycisz mikrofon.
Słuchawki do telemarketingu występują także w różnych wersjach, dopasowanych do charakteru pracy konsultanta. Użytkownicy, którzy często wykonują połączenia telefoniczne, ale równocześnie aktywnie angażują się w pracę stacjonarną, mogą skorzystać z opcji na jedno ucho, natomiast pracownicy wymagający pełnego skupienia, których zadania skupiają się głównie na kontakcie z klientem, powinni wybrać wersję na dwoje uszu, zapewniającą odpowiednią izolację od otoczenia. Dostępne są także słuchawki do Skype for Business oraz innych popularnych platform komunikacyjnych.
Ochrona słuchu w profesjonalnych słuchawkach do telefonów stacjonarnych
Słuchawki do telefonów stacjonarnych to przede wszystkim używane przez wiele godzin w ciągu dnia narzędzie pracy telemarketera. Z tego względu powinny zapewniać użytkownikom pełną wygodę oraz ochronę słuchu. Nowoczesne modele wykorzystują specjalne technologie, zabezpieczające słuch przed nagłymi skokami natężenia dźwięku. Urządzenia są także bardzo lekkie i wygodne w noszeniu, co sprawia, że nie powodują dyskomfortu nawet po wielu godzinach pracy.