Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama
Reklama

Unikaj tych błędów a pozycjonowanie strony zacznie przynosić korzyści

Pozycjonowanie stron w internecie dostarcza wielu korzyści. O ile jest prawidłowo przeprowadzone. Poprawność pozycjonowania ma z pewnością szczególne znaczenie dla stron sprzedażowych, bo to właśnie te strony mają jak najlepiej zaprezentować ofertę firmy i sprawić, aby była dobrze widoczna w wyszukiwarce. Każdy błąd może nas tutaj sporo kosztować. Jak tego uniknąć? Unikając błędów z pozycjonowaniu - przynajmniej tych największych.
  • 30.09.2019 12:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Unikaj tych błędów a pozycjonowanie strony zacznie przynosić korzyści

Najczęstsze pomyłki

Niestety błędy popełniane w pozycjonowaniu i optymalizacji strony e-commerce wciąż zdarzają się całkiem często. O prawidłowych praktykach przeczytasz w artykule: https://www.eactive.pl/pozycjonowanie-stron/. Natomiast kilka powszechnych błędów opisujemy poniżej! Warto się z nimi zaznajomić.

Złe opisy

Tych mamy co najmniej kilka. Kopiowanie opisów z innych stron, ewentualne wprowadzanie ich po niewielkich zmianach. Do tego treści opisujące produkt zbyt reklamowo lub przeciwnie - jedynie techniczne. Nie mniejsze znaczenie ma sama długość tekstu opisującego produkt. Jaki więc powinien być idealny opis produktu? Poza optymalną ilością znaków tekst powinien odnosić się zarówno do danych technicznych, jak i konkretnych korzyści, jakich dostarczy zakup / użytkowanie konkretnego produktu.

Nasycenie słowami kluczowymi

Błąd ten popełniany jest zarówno w zakresie opisów produktów, jak i w każdej innej treści, jaka znajduje się na stronie (np. w opisie działalności firmy, czy też w firmowych wpisach blogowych / poradnikowych). Tak "napchany" słowami kluczowymi tekst jest nieatrakcyjny i nieczytelny dla odbiorcy. Ze słowami kluczowymi po prostu trzeba trafić "w punkt".

Brak opisów

Dobrej jakości zdjęcie produktu to absolutna podstawa - a dokładnie narzędzie, które może skutecznie przekonać do jego zakupu. Jednak brak słów kluczowych związanych z produktem w alternatywnych tytułach grafik może nam nieco popsuć szyki. Warto o nich pamiętać.

Nieatrakcyjny lub brak opisu meta

Oryginalny i atrakcyjny meta description to istotny element pozycjonowania strony i coś, co może skutecznie zwrócić uwagę potencjalnych klientów.

Skomplikowany adres URL

Prosty, intuicyjny, łatwy do zidentyfikowania i zapamiętania adres URL po prostu szybciej doprowadzi klienta do produktu.

Nie zapomnij o blogu firmowym

Wiele firm bagatelizuje znaczenie firmowego bloga / poradnika obfitującego w specjalistyczne, wartościowe treści. A to błąd. Poza zatrzymaniem klienta na dłużej i wzbudzeniu w nim zaufania do marki blog firmowy pozwala zwiększyć widoczność strony firmy w internecie, dlatego pozycjonowanie stron internetowych bez tego elementu nie może poprawnie zadziałać.

Nieciekawe wyszukiwarki wewnętrzne

Wyszukiwarka produktów powinna być umieszczona w widocznym miejscu na stronie i zostać zoptymalizowana pod słowa kluczowe.

Uniemożliwianie komentowania i wystawiania ocen na portalach społecznościowych

Portale społecznościowe to miejsca, do których zaglądają każdego dnia nasi potencjalni klienci - warto do nich dotrzeć. Z kolei rzetelne recenzje i oceny kupujących przekonają do zakupu kolejne osoby (te często poszukują takich właśnie informacji). Bez tych elementów trudno o sukces!

--- Artykuł sponsorowany ---


Radio Bon Ton - obserwuj nas w Wiadomościach Google
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Córcia ze złotą rybkąTreść komentarza: Cieszę się, że mogę być częścią tej pasji. Cała rodzina jest dumna z takiego talentu. 💖Data dodania komentarza: 7.08.2025, 11:50Źródło komentarza: Nasze Małe Wyspy 6.08.2025 - na wyspę fotograficzną Radka Masłowskiego zaprasza Anna BobruśAutor komentarza: Treść komentarza: Pani Żaneta pełen profesjonalizm i zaangażowanie. 👌Data dodania komentarza: 27.06.2025, 23:11Źródło komentarza: Goście Radia Bon Ton. "Drzewo genealogiczne, które połączyło pokolenia". O konkursie "Bez korzeni nie zakwitniesz".Autor komentarza: CzarliTreść komentarza: No nie. Polecam zapoznać się z orzecznictwem sądów. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych to nie jest wyłącznie pieszy, którego jedna noga jest na chodniku, a druga na ulicy. Taka interpretacja byłaby absurdalna. Wg dotychczasowego orzecznictwa, jeśli pieszy w sposób oczywisty swoim zachowaniem sugeruje zamiar wejścia na przejście dla pieszych, to jest pieszym wchodzącym na przejście dla pieszych.Data dodania komentarza: 21.06.2025, 18:12Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: tubylecTreść komentarza: Zgodnie z artykułem 13, ustępem 1a ustawy o Prawie o ruchu drogowym, informują w dość jasny sposób: „Pieszy znajdujący się na przejściu dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem, z wyłączeniem tramwaju”. Przepis wyraźnie wskazuje, że zbliżając się do przejścia pieszy pierwszeństwa nie ma. twierdzenie, że jest inaczej jest nadinterpretacją chętnie wykorzystywaną przez stróżów prawa i cwaniaczków naciągających kierowców na mandat lub "rekompensatę". Kamera w samochodzie pozwoli uniknąć wielu kłopotów.Data dodania komentarza: 16.05.2025, 17:02Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: strony-internetowe.radom.plTreść komentarza: superData dodania komentarza: 25.04.2025, 00:46Źródło komentarza: BLIŻEJ KULTURY (odc. 157)
Reklama
test