Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama
Reklama

Czy warto inwestować w reklamę na odzieży?

Zdecydowanie tak! Na obecnym rynku, niemal wszystkie większe korporacje mają koszulki z logo firmy. Dlaczego tak się dzieje? Jest kilka poważnych powodów, dla których warto inwestować w odzież reklamową.
  • 24.02.2020 19:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Czy warto inwestować w reklamę na odzieży?

Przede wszystkim reklama!

Noszenie koszulek z nadrukiem, bądź nawet koszul z haftem na mankiecie to idealny sposób zwracania uwagi na markę. Zarówno dla już istniejących klientów firmy, jak i potencjalnych. Badania psychologicznie wciąż potwierdzają, iż ludzie w większości to wzrokowcy, a w połączeniu z ciekawą grafiką z pewnością pozostanie w pamięci klienta. Odzież reklamowa daje gwarancję kojarzenia marki na większą skalę. Buduje w ludzkiej świadomości przynależność do danej marki. 

W postaci upominku...

Miłym gestem jest obdarowanie stałego klienta drobnym prezentem, jakim jest luźny T-shirt z logo marki. Tutaj jest marketingowy krok dalej - dając tego typu upominek klientowi, chcemy by czuł się częścią marki. To trochę, jak zaproszenie kogoś do grupy przyjaciół. Wszystko jest w dobrej intencji i zazwyczaj ma bardzo pozytywny feedback. Czasem na ulicy można spotkać ludzi, którzy noszą odzież z daną marką.

Odzież reklamowa dla pracowników.

Tutaj nie trzeba nawet wielu słów wyjaśnienia, ponieważ jest to niezwykle rozpowszechnione. Każdy sklep np: z meblami ma swoich pracowników obranych nawet nie tyle jedynie w podobne koszulki z logiem firmy, ale całe zestawy ubrań (spodnie +koszulka + polar). Każda apteka promuje albo własną markę, albo markę firmy, z którą podpisała umowę. Pracownicy mają więc subtelnie wyhaftowane logo na białych fartuchach aptekarskich. Restauracje ubierają kelnerów w sposób jednakowy, również z drobnym, estetycznym nadrukiem/haftem obrazującym logo restauracji.  

Detale, o które warto zadbać.

We wszystkich w/w przypadkach warto zadbać o szczegóły. Odzież reklamowa - czy będzie dedykowana w formie upominku dla klientów, czy przeznaczona do noszenia przez pracowników w trakcie pracy - musi być dobrej jakości. Materiał powinien być trwały i klasyczny. Kolor w zależności od marki oraz w powiązaniu z logo. Konieczne jest wybranie profesjonalnej firmy, która wykona odzież porządnie, przy użyciu profesjonalnych technik. Tak, aby przedsiębiorca nie musiał wymieniać koszulek pracownikom po kilku praniach, gdyż logo firmy wyblakło. Tym bardziej w kontekście upominków - to swojego rodzaju wizytówka dla firmy. Klient, który otrzymuje koszulkę, która po pierwszym praniu ulegnie zniszczeniu, nie będzie miał pozytywnych skojarzeń z firmą, od której ją otrzymał.

--- Artykuł sponsorowany ---


Radio Bon Ton - obserwuj nas w Wiadomościach Google
Reklamaszkoła językowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Córcia ze złotą rybkąTreść komentarza: Cieszę się, że mogę być częścią tej pasji. Cała rodzina jest dumna z takiego talentu. 💖Data dodania komentarza: 7.08.2025, 11:50Źródło komentarza: Nasze Małe Wyspy 6.08.2025 - na wyspę fotograficzną Radka Masłowskiego zaprasza Anna BobruśAutor komentarza: Treść komentarza: Pani Żaneta pełen profesjonalizm i zaangażowanie. 👌Data dodania komentarza: 27.06.2025, 23:11Źródło komentarza: Goście Radia Bon Ton. "Drzewo genealogiczne, które połączyło pokolenia". O konkursie "Bez korzeni nie zakwitniesz".Autor komentarza: CzarliTreść komentarza: No nie. Polecam zapoznać się z orzecznictwem sądów. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych to nie jest wyłącznie pieszy, którego jedna noga jest na chodniku, a druga na ulicy. Taka interpretacja byłaby absurdalna. Wg dotychczasowego orzecznictwa, jeśli pieszy w sposób oczywisty swoim zachowaniem sugeruje zamiar wejścia na przejście dla pieszych, to jest pieszym wchodzącym na przejście dla pieszych.Data dodania komentarza: 21.06.2025, 18:12Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: tubylecTreść komentarza: Zgodnie z artykułem 13, ustępem 1a ustawy o Prawie o ruchu drogowym, informują w dość jasny sposób: „Pieszy znajdujący się na przejściu dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem, z wyłączeniem tramwaju”. Przepis wyraźnie wskazuje, że zbliżając się do przejścia pieszy pierwszeństwa nie ma. twierdzenie, że jest inaczej jest nadinterpretacją chętnie wykorzystywaną przez stróżów prawa i cwaniaczków naciągających kierowców na mandat lub "rekompensatę". Kamera w samochodzie pozwoli uniknąć wielu kłopotów.Data dodania komentarza: 16.05.2025, 17:02Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: strony-internetowe.radom.plTreść komentarza: superData dodania komentarza: 25.04.2025, 00:46Źródło komentarza: BLIŻEJ KULTURY (odc. 157)
Reklama
test