Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama radio Bon Ton
Reklama

Czy koszulki reklamowe to wciąż dobry pomysł?

Reklama jest niezbędnym elementem jeśli chcemy zwiększyć rozpoznawalność i przychody swojej firmy. Istnieje wiele możliwości promowania przedsiębiorstwa, a najskuteczniejszym kanałem komunikacji jest Internet. Firma, która chce konkurować z przedsiębiorcami w branży musi posiadać profesjonalną stronę internetową. Jest to niezwykle istotne, dlatego, że witryna stanowi wirtualną wizytówkę firmy. Nie bez powodu korporacje wydają znaczne sumy pieniędzy na loga i strony. Najlepiej jest poprosić o pomoc programistów specjalizujących się w tworzeniu nowoczesnych stron www. Muszą to być osoby znające najnowsze trendy i stosujące zasady modnego obecnie flat designu. Drugim istotnym elementem w promocji firmy są konta na portalach społecznościowych. Standardem stało się posiadanie fan page’a na Facebooku i Instagramie. Takie konto jest szansą na kontakt z potencjalnymi odbiorcami oferty oraz prezentacją codziennej pracy przedsiębiorstwa. Internetowe narzędzia promocyjne nie są jednak jedynym sposobem na rozpowszechnianie wizerunku firmy. Warto pamiętać także o tradycyjnych gadżetach reklamowych, takich jak: koszulki firmowe, torby bawełniane na zakupy bluzy czy czapki.
  • 08.02.2021 15:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Czy koszulki reklamowe to wciąż dobry pomysł?

Koszulki reklamowe

Doskonałym sposobem na promowanie przedsiębiorstwa jest wprowadzenie w firmie jednolitego outfitu w postaci koszulek z logo takich jak videodruk.pl. Jest to zabieg wprowadzający wśród pracowników poczucie wspólnoty i budujący więź z przedsiębiorstwem. Odzież robocza świetnie sprawdza się również jako upominki dla kontrahentów lub gości konferencji. Przedmioty użytkowe posiadające logo konkretnego przedsiębiorstwa tworzą w umyśle odbiorcy pozytywne skojarzenia z firmą. Pełnią one dwie funkcje, są nie tylko nośnikami reklamowymi, ale również produktami, które można wykorzystać.

Bluzy reklamowe

Alternatywą dla t-shirtów firmowych są bluzy z logo firmy. Jest to bardzo praktyczna część garderoby, która z pewnością ucieszy każdego pracownika. Firma Videodruk proponuje szeroką gamę towarów reklamowych dla firm. Wśród asortymentu znajdują się także wspomniane bluzy z logo. Przedsiębiorstwo oferuje ubrania o sportowym lub casualowym kroju. Poza tym, warto wspomnieć, że firma proponuje jedynie odzież najwyższej jakości. Nic dziwnego, że w sklepie dostępne są produkty takich producentów jak np.: Gilden, B&C, ID.dk. Co więcej, firma posiada w asortymencie bluzy z bawełny, poliestru i mieszanek. Można więc z łatwością wybrać odpowiedni materiał w zależności od przeznaczenia (jako odzież do zakładu pracy, jako odzież wyjazdową). Logo firmy wykonywane jest na tekstyliach metodą sitodruku i haftu komputerowego. Dzięki temu, brand nie blaknie i nie niszczy się podczas prania.   

Czapki reklamowe

Doskonałym sposobem na promowanie firmy są również czapki z logo przedsiębiorstwa. Takie akcesorium świetnie sprawdza się podczas pracy, więc wiele osób chętnie nosi bejsbolówki z logo. Zamawiając czapki dla firmy nie trzeba martwić się rozmiarem, bo tego rodzaju produkty posiadają zapięcie z regulacją. Warto wspomnieć, że na czapkach brand firmy jest dobrze widoczny i z pewnością zostanie zauważony przez innych.

Jak widać istnieje wiele sposobów promowania firmy. Poza marketingiem internetowym, ważne jest wykorzystywanie tradycyjnych metod reklamy. Odzież reklamowa daje wiele możliwości. Koszulki z logo, bluzy czy czapki to tylko niektóre z elementów garderoby, które mogą stać się nośnikami loga przedsiębiorstwa.

Materiał Partnera


Radio Bon Ton - obserwuj nas w Wiadomościach Google
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Treść komentarza: Pani Żaneta pełen profesjonalizm i zaangażowanie. 👌Data dodania komentarza: 27.06.2025, 23:11Źródło komentarza: Goście Radia Bon Ton. "Drzewo genealogiczne, które połączyło pokolenia". O konkursie "Bez korzeni nie zakwitniesz".Autor komentarza: CzarliTreść komentarza: No nie. Polecam zapoznać się z orzecznictwem sądów. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych to nie jest wyłącznie pieszy, którego jedna noga jest na chodniku, a druga na ulicy. Taka interpretacja byłaby absurdalna. Wg dotychczasowego orzecznictwa, jeśli pieszy w sposób oczywisty swoim zachowaniem sugeruje zamiar wejścia na przejście dla pieszych, to jest pieszym wchodzącym na przejście dla pieszych.Data dodania komentarza: 21.06.2025, 18:12Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: tubylecTreść komentarza: Zgodnie z artykułem 13, ustępem 1a ustawy o Prawie o ruchu drogowym, informują w dość jasny sposób: „Pieszy znajdujący się na przejściu dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem, z wyłączeniem tramwaju”. Przepis wyraźnie wskazuje, że zbliżając się do przejścia pieszy pierwszeństwa nie ma. twierdzenie, że jest inaczej jest nadinterpretacją chętnie wykorzystywaną przez stróżów prawa i cwaniaczków naciągających kierowców na mandat lub "rekompensatę". Kamera w samochodzie pozwoli uniknąć wielu kłopotów.Data dodania komentarza: 16.05.2025, 17:02Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: strony-internetowe.radom.plTreść komentarza: superData dodania komentarza: 25.04.2025, 00:46Źródło komentarza: BLIŻEJ KULTURY (odc. 157)Autor komentarza: AdamTreść komentarza: Uważam, że największe szanse na wygranie 69. Konkursu Piosenki Eurowizji w Bazylei w Szwajcarii ma Albania, Australia, Chorwacja, Czechy, Islandia, Niemcy,Data dodania komentarza: 20.04.2025, 16:28Źródło komentarza: Faworyci do wygrania Eurowizji 2025! - BonTonacja
Reklama
Reklama
Reklama
test