Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama radio Bon Ton
Reklama

Na czym polega SEO i dlaczego się opłaca?

Celem pozycjonowania jest zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce internetowej. Aby zacząć sprzedawać, potrzebni są klienci. Tych zaś można zdobyć poprzez umiejętny marketing internetowy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, możemy tak dopasować własną stronę, by lepiej odpowiadała na ich potrzeby. Ulepszenie struktury, czytelności i użyteczności niesie za sobą wyniki w postaci lepszych pozycji, a także zwiększenia ruchu.
  • 30.03.2021 12:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Na czym polega SEO i dlaczego się opłaca?

Jak wygląda proces pozycjonowania w praktyce? 

Specjalista rozpoczyna pracę od dialogu z klientem. Poznaje jego oczekiwania i cele biznesowe, merytorycznie nakreśla sposób współpracy. Następnie przechodzi do analizy serwisu. Na pozycjonowanie może mieć wpływ historia domeny, dotychczasowe metody linkowania, a nawet to, jakie strony hostowane są na tym samym serwerze. Wszystkie te czynniki należy sprawdzić, zanim specjalista przejdzie do kolejnego kroku. Jeśli okaże się, że domena ma złą historię, żadne wysiłki optymalizacyjne nie przyniosą rezultatu!

Następnie specjalista przechodzi do przygotowania rekomendacji. Podstrony serwisu zostają nasycone słowami kluczowymi i uporządkowane w czytelnej strukturze. Wszelkie błędy techniczne – na przykład brak wersji mobilnej – również powinny zostać naprawione. Zalecenia optymalizacyjne to dokument nakreślający zakres i liczbę zmian potrzebnych do osiągnięcia wyników. Stanowią logiczną całość – tylko ich pełne wprowadzenie umożliwi postęp i poprawę pozycji. 

Agencje SEO często oferują w pakiecie swoich usług nasycenie serwisu treścią oraz własne wdrożenia. Dzięki temu klienci nie muszą szukać dodatkowych wykonawców takich zleceń. Wszystkie najważniejsze potrzeby serwisu zaspokajane są w ramach miesięcznego abonamentu. Zespół specjalistów dba o to, by rekomendacje zostały wdrożone z dbałością o szczegóły oraz spójność wizualną. Z kolei dobre teksty pisane przez copywriterów nie tylko przyczynią się do zwiększenia pozycji, ale także przyciągną użytkowników zainteresowanych ofertą.

Po zakończeniu wdrożeń nie można się zatrzymywać. Aby utrzymać i jeszcze ulepszyć wyniki, należy ciągle pracować nad stroną. Dzięki współpracy z agencją SEO proces będzie niemal nieodczuwalny dla przedsiębiorcy. Jeśli chodzi o pozycjonowanie Artefakt świadczy wszystkie najważniejsze usługi marketingowe, które przekładają się na świetne pozycje.

Korzyści płynące z marketingu internetowego

Na tych, którzy zdecydują się podjąć stałą współpracę z agencją, czeka duży zysk. Dosłownie! Proces pozycjonowania w dłuższej perspektywie przyczynia się do wzrostu sprzedaży. Użytkownicy wchodzący na stronę spędzają na niej więcej czasu, przeglądając ofertę. Zwiększa się szansa, że dokonają zakupu i powrócą do sklepu w przyszłości. Dobra optymalizacja sprawia, że klienci bardziej ufają marce i są skłonni do zawarcia transakcji. Przy okazji, strona może cieszyć się nienagannym stanem technicznym dzięki regularnemu monitoringowi. Jeśli specjalista zauważy coś niepokojącego, natychmiast skontaktuje się z właścicielem i podejmie właściwe kroki.

Pozycjonowanie to długotrwały proces, jednak jeśli powierzymy go zaufanej agencji SEO, możemy zyskać znacznie więcej niż wysokie pozycje.

Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt.pl

Materiał Partnera


Radio Bon Ton - obserwuj nas w Wiadomościach Google
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Treść komentarza: Pani Żaneta pełen profesjonalizm i zaangażowanie. 👌Data dodania komentarza: 27.06.2025, 23:11Źródło komentarza: Goście Radia Bon Ton. "Drzewo genealogiczne, które połączyło pokolenia". O konkursie "Bez korzeni nie zakwitniesz".Autor komentarza: CzarliTreść komentarza: No nie. Polecam zapoznać się z orzecznictwem sądów. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych to nie jest wyłącznie pieszy, którego jedna noga jest na chodniku, a druga na ulicy. Taka interpretacja byłaby absurdalna. Wg dotychczasowego orzecznictwa, jeśli pieszy w sposób oczywisty swoim zachowaniem sugeruje zamiar wejścia na przejście dla pieszych, to jest pieszym wchodzącym na przejście dla pieszych.Data dodania komentarza: 21.06.2025, 18:12Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: tubylecTreść komentarza: Zgodnie z artykułem 13, ustępem 1a ustawy o Prawie o ruchu drogowym, informują w dość jasny sposób: „Pieszy znajdujący się na przejściu dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem, z wyłączeniem tramwaju”. Przepis wyraźnie wskazuje, że zbliżając się do przejścia pieszy pierwszeństwa nie ma. twierdzenie, że jest inaczej jest nadinterpretacją chętnie wykorzystywaną przez stróżów prawa i cwaniaczków naciągających kierowców na mandat lub "rekompensatę". Kamera w samochodzie pozwoli uniknąć wielu kłopotów.Data dodania komentarza: 16.05.2025, 17:02Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: strony-internetowe.radom.plTreść komentarza: superData dodania komentarza: 25.04.2025, 00:46Źródło komentarza: BLIŻEJ KULTURY (odc. 157)Autor komentarza: AdamTreść komentarza: Uważam, że największe szanse na wygranie 69. Konkursu Piosenki Eurowizji w Bazylei w Szwajcarii ma Albania, Australia, Chorwacja, Czechy, Islandia, Niemcy,Data dodania komentarza: 20.04.2025, 16:28Źródło komentarza: Faworyci do wygrania Eurowizji 2025! - BonTonacja
Reklama
Reklama
Reklama
test