Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama reklama FFCL
Reklama Unipol reklama

Zastosowanie opakowań i etykiet w marketingu

Obecnie ilość dostępnych towarów sprawia, że do sprzedania produktu klientom potrzeba dobrej prezencji i reklamy, by sama jego jakość miała szansę się obronić. To, czy konsumenci zatrzymają wzrok na konkretnym towarze, zależy w dużej mierze od jego opakowania i etykiety.
  • 24.05.2021 15:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Zastosowanie opakowań i etykiet w marketingu

Wyróżniające się etykiety

Warto przykuć uwagę odbiorców oryginalną naklejką na produkcie. To szczególnie istotne, gdy planujemy sprzedaż dla dużych sieci handlowych lub chcemy samodzielnie wypromować markę w Internecie. To właśnie etykietka i opakowanie jako pierwsze mają zachęcić do zapoznania się ze składem i opisem, a następnie do zakupu. Nie jest łatwo wyróżnić się spośród ogromu ofert, z jakimi konsumenci spotykają się na co dzień. Taka nalepka spełni swoje funkcje marketingowe, jeśli będzie dobrze zaprojektowana i przemyślana. Wybierając etykiety samoprzylepne, warto zastanowić się nad wszystkimi detalami. Istotny jest dobór kolorów, faktura użytego materiału (np. papieru), czcionka oraz grafika. Znane logo chętnie wybieranej marki zawsze będzie pewniejszym zakupem, ponieważ wzbudza zaufanie. Mniejsze firmy z kolei mogą zaintrygować odbiorców, którzy są otwarci na nowości. Choć trudno przewidzieć, co okaże się kluczem do sukcesu, starannie wykonane etykiety na pewno pomogą w sprzedaży towarów.

Nowoczesne i ekologiczne rozwiązania 

W obecnych czasach dbanie o środowisko staje się coraz popularniejsze. Ciągle rośnie liczba konsumentów zainteresowanych produkowaniem jak najmniejszej ilości odpadów. Dotyczy to osób z różnych grup wiekowych, choć moda na zero waste jest szczególnie popularna wśród młodzieży. Warto rozważyć wykorzystywanie opakowań przyjaznych środowisku, jeżeli sprzedawany produkt ma trafić do takiego grona odbiorców. Najlepiej, żeby były wykonane z recyklingowanych odpadów lub materiałów ze źródeł odnawialnych. Miłośników dbania o planetę przyciągną również opakowania, które można wykorzystywać ponownie, takie jak słoiki (wystarczy je umyć i wyparzyć, są wielokrotnego użytku) lub po prostu zwrotne butelki. Podsumowując, ekologiczne opakowania znajdują zastosowanie także już po wykorzystaniu zakupionego produktu jako pojemniki, doniczki, pudełka do pakowania przesyłek i wiele innych. Czasami warto to podkreślić, aby przyciągnąć klientów, którzy cenią sobie ekologiczne rozwiązania. 

Etykiety odpowiednie dla świadomego konsumenta

Składy produktów spożywczych, metki ubrań i inne szczegółowe informacje to coś, czego współcześni klienci nie pomijają. Ważne jest, by wielkie, mające zachęcić do zakupu napisy odpowiadały małemu druczkowi z tyłu towaru, ponieważ obecnie ludzie przyglądają się szczegółowo temu, co kupują. Opakowanie i etykiety, które dobrze oddają zawartość i są nie tylko ładne, lecz także budzą zaufanie, to dobra droga do tego, by marketing był udany.

Materiał Partnera


Radio Bon Ton - obserwuj nas w Wiadomościach Google
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: CzarliTreść komentarza: No nie. Polecam zapoznać się z orzecznictwem sądów. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych to nie jest wyłącznie pieszy, którego jedna noga jest na chodniku, a druga na ulicy. Taka interpretacja byłaby absurdalna. Wg dotychczasowego orzecznictwa, jeśli pieszy w sposób oczywisty swoim zachowaniem sugeruje zamiar wejścia na przejście dla pieszych, to jest pieszym wchodzącym na przejście dla pieszych.Data dodania komentarza: 21.06.2025, 18:12Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: tubylecTreść komentarza: Zgodnie z artykułem 13, ustępem 1a ustawy o Prawie o ruchu drogowym, informują w dość jasny sposób: „Pieszy znajdujący się na przejściu dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem, z wyłączeniem tramwaju”. Przepis wyraźnie wskazuje, że zbliżając się do przejścia pieszy pierwszeństwa nie ma. twierdzenie, że jest inaczej jest nadinterpretacją chętnie wykorzystywaną przez stróżów prawa i cwaniaczków naciągających kierowców na mandat lub "rekompensatę". Kamera w samochodzie pozwoli uniknąć wielu kłopotów.Data dodania komentarza: 16.05.2025, 17:02Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: strony-internetowe.radom.plTreść komentarza: superData dodania komentarza: 25.04.2025, 00:46Źródło komentarza: BLIŻEJ KULTURY (odc. 157)Autor komentarza: AdamTreść komentarza: Uważam, że największe szanse na wygranie 69. Konkursu Piosenki Eurowizji w Bazylei w Szwajcarii ma Albania, Australia, Chorwacja, Czechy, Islandia, Niemcy,Data dodania komentarza: 20.04.2025, 16:28Źródło komentarza: Faworyci do wygrania Eurowizji 2025! - BonTonacjaAutor komentarza: zeciaTreść komentarza: Wtargnięcie na posesję to bezprawne wejście na prywatny teren, karane na podstawie art. 193 KK. Obejmuje przekroczenie granicy lub pozostanie mimo wezwania do wyjścia. Właściciel może wezwać policję, która ukara sprawcę mandatem (do 500 zł) lub skieruje sprawę do sądu (grzywna, ograniczenie wolności). Dokumentacja, np. nagrania, jest kluczowa. W obronie koniecznej można użyć siły, ale tylko w granicach rozsądku. Tablice ostrzegawcze i monitoring zmniejszają ryzyko wtargnięć. Właściciel powinien działać zgodnie z prawem, unikając nadmiernej reakcji, by nie narazić się na konsekwencje. Skuteczna ochrona to prewencja i szybkie zgłoszenie na policję. https://www.nowin.pl/2024/01/11/czym-jest-wtargniecie-na-posesje-jak-wlasciciel-moze-sie-bronic/Data dodania komentarza: 16.04.2025, 15:57Źródło komentarza: Czym właściwie jest teren prywatny i jak zadbać o jego zabezpieczenie?
Reklama
Reklama
Reklama
test