Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama
Reklama

Zastosowanie opakowań i etykiet w marketingu

Obecnie ilość dostępnych towarów sprawia, że do sprzedania produktu klientom potrzeba dobrej prezencji i reklamy, by sama jego jakość miała szansę się obronić. To, czy konsumenci zatrzymają wzrok na konkretnym towarze, zależy w dużej mierze od jego opakowania i etykiety.
  • 24.05.2021 15:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Zastosowanie opakowań i etykiet w marketingu

Wyróżniające się etykiety

Warto przykuć uwagę odbiorców oryginalną naklejką na produkcie. To szczególnie istotne, gdy planujemy sprzedaż dla dużych sieci handlowych lub chcemy samodzielnie wypromować markę w Internecie. To właśnie etykietka i opakowanie jako pierwsze mają zachęcić do zapoznania się ze składem i opisem, a następnie do zakupu. Nie jest łatwo wyróżnić się spośród ogromu ofert, z jakimi konsumenci spotykają się na co dzień. Taka nalepka spełni swoje funkcje marketingowe, jeśli będzie dobrze zaprojektowana i przemyślana. Wybierając etykiety samoprzylepne, warto zastanowić się nad wszystkimi detalami. Istotny jest dobór kolorów, faktura użytego materiału (np. papieru), czcionka oraz grafika. Znane logo chętnie wybieranej marki zawsze będzie pewniejszym zakupem, ponieważ wzbudza zaufanie. Mniejsze firmy z kolei mogą zaintrygować odbiorców, którzy są otwarci na nowości. Choć trudno przewidzieć, co okaże się kluczem do sukcesu, starannie wykonane etykiety na pewno pomogą w sprzedaży towarów.

Nowoczesne i ekologiczne rozwiązania 

W obecnych czasach dbanie o środowisko staje się coraz popularniejsze. Ciągle rośnie liczba konsumentów zainteresowanych produkowaniem jak najmniejszej ilości odpadów. Dotyczy to osób z różnych grup wiekowych, choć moda na zero waste jest szczególnie popularna wśród młodzieży. Warto rozważyć wykorzystywanie opakowań przyjaznych środowisku, jeżeli sprzedawany produkt ma trafić do takiego grona odbiorców. Najlepiej, żeby były wykonane z recyklingowanych odpadów lub materiałów ze źródeł odnawialnych. Miłośników dbania o planetę przyciągną również opakowania, które można wykorzystywać ponownie, takie jak słoiki (wystarczy je umyć i wyparzyć, są wielokrotnego użytku) lub po prostu zwrotne butelki. Podsumowując, ekologiczne opakowania znajdują zastosowanie także już po wykorzystaniu zakupionego produktu jako pojemniki, doniczki, pudełka do pakowania przesyłek i wiele innych. Czasami warto to podkreślić, aby przyciągnąć klientów, którzy cenią sobie ekologiczne rozwiązania. 

Etykiety odpowiednie dla świadomego konsumenta

Składy produktów spożywczych, metki ubrań i inne szczegółowe informacje to coś, czego współcześni klienci nie pomijają. Ważne jest, by wielkie, mające zachęcić do zakupu napisy odpowiadały małemu druczkowi z tyłu towaru, ponieważ obecnie ludzie przyglądają się szczegółowo temu, co kupują. Opakowanie i etykiety, które dobrze oddają zawartość i są nie tylko ładne, lecz także budzą zaufanie, to dobra droga do tego, by marketing był udany.

Materiał Partnera


Radio Bon Ton - obserwuj nas w Wiadomościach Google
ReklamaAdea
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Córcia ze złotą rybkąTreść komentarza: Cieszę się, że mogę być częścią tej pasji. Cała rodzina jest dumna z takiego talentu. 💖Data dodania komentarza: 7.08.2025, 11:50Źródło komentarza: Nasze Małe Wyspy 6.08.2025 - na wyspę fotograficzną Radka Masłowskiego zaprasza Anna BobruśAutor komentarza: Treść komentarza: Pani Żaneta pełen profesjonalizm i zaangażowanie. 👌Data dodania komentarza: 27.06.2025, 23:11Źródło komentarza: Goście Radia Bon Ton. "Drzewo genealogiczne, które połączyło pokolenia". O konkursie "Bez korzeni nie zakwitniesz".Autor komentarza: CzarliTreść komentarza: No nie. Polecam zapoznać się z orzecznictwem sądów. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych to nie jest wyłącznie pieszy, którego jedna noga jest na chodniku, a druga na ulicy. Taka interpretacja byłaby absurdalna. Wg dotychczasowego orzecznictwa, jeśli pieszy w sposób oczywisty swoim zachowaniem sugeruje zamiar wejścia na przejście dla pieszych, to jest pieszym wchodzącym na przejście dla pieszych.Data dodania komentarza: 21.06.2025, 18:12Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: tubylecTreść komentarza: Zgodnie z artykułem 13, ustępem 1a ustawy o Prawie o ruchu drogowym, informują w dość jasny sposób: „Pieszy znajdujący się na przejściu dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem, z wyłączeniem tramwaju”. Przepis wyraźnie wskazuje, że zbliżając się do przejścia pieszy pierwszeństwa nie ma. twierdzenie, że jest inaczej jest nadinterpretacją chętnie wykorzystywaną przez stróżów prawa i cwaniaczków naciągających kierowców na mandat lub "rekompensatę". Kamera w samochodzie pozwoli uniknąć wielu kłopotów.Data dodania komentarza: 16.05.2025, 17:02Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: strony-internetowe.radom.plTreść komentarza: superData dodania komentarza: 25.04.2025, 00:46Źródło komentarza: BLIŻEJ KULTURY (odc. 157)
Reklama
test