Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama radio Bon Ton
Reklama Stachniuk Optyk

Audyt wizerunkowy – zmierz się ze swoim ego!

Wszyscy marketingowcy wiedzą, że silny wizerunek pozwala na wzrost efektywności działań marketingowych, uzyskanie przewagi konkurencyjnej, czy wzrost pozycji i renomy firmy. Czujesz, że Twoja marka nie rozwija się tak jak powinna? Nie wiesz jakie są mocne strony firmy lub nie potrafisz określić co przestało funkcjonować? Istnieje sposób, aby się tego dowiedzieć.
  • 13.10.2021 13:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Audyt wizerunkowy – zmierz się ze swoim ego!

Branding marki

Branding marki – jest to strona wizualna, bardzo mocno osadzona na strategii marki. Nie jest to jednak jej logotyp! Dobrze kierowany branding, pozytywnie wpływa na jej zapamiętywanie. Poniżej przygotowaliśmy kilka elementów brandingu, które pomogą Ci ustalić, gdzie w wizerunku Twojej marki, może znajdować się problem.
 

Grupa docelowa


Grupę docelową, czyli swoich odbiorców, warto dokładnie poznać.Na początek  wsłuchaj się w ich potrzeby i pragnienia, tak by jak najlepiej na nie odpowiadać.
 

Środowisko konkurencyjne

Zapoznaj się ze środowiskiem konkurencji, gdyż musisz wiedzieć z kim walczysz o udziały. Może oferują oni więcej w atrakcyjniejszej cenie? Jakie działania podejmują, że odbiorcy chętniej sięgają po ich produkt, a nie po Twój?
 

Kanały komunikacji

Sprawdź czy Twoja strona internetowa działa. Dodaj do niej sekcję blog lub porady. Rozwijaj swoją markę na mediach społecznościowych, na przykład na Facebooku lub bardzo obecnie popularnym Tik Toku. Dobierz kanały komunikacji tak, by były spójne z Twoją marką.
 

Story Marki

Story marki czyli jej historia powstania, ewolucja i zachodzące zmiany są niezwykle istotne dla odbiorców. Pomoże im to, lepiej poznać i zrozumieć markę.
 

Misja

Misja jest potrzebna do budowania świadomości marki. Zastanów się po co powstała marka, jakie ma cele i jaką ma misję do zrealizowania.
 

Obietnica

Obietnicy nie należy mylić z hasłem. Obietnica powinna być realna i odpowiadająca na potrzeby grupy docelowej, jak również chwytliwa, by mogła zostać zauważona.

Poszukiwanie na własną rękę odpowiedzi może przynieść efekty, jednak wyłącznie dzięki audyt wizerunkowy otrzymasz jej obiektywny obraz. Audyt to kompleks działań, które pozwalają ocenić dotychczasową pozycję w środowisku online i nakierować ją na właściwe tory. Szczegółowo dowiesz się, czego brakuje Twojej marce, jakie są jej mocne strony, a czemu warto poświęcić większą uwagę.
 

--- Artykuł sponsorowany ---


Radio Bon Ton - obserwuj nas w Wiadomościach Google
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Treść komentarza: Pani Żaneta pełen profesjonalizm i zaangażowanie. 👌Data dodania komentarza: 27.06.2025, 23:11Źródło komentarza: Goście Radia Bon Ton. "Drzewo genealogiczne, które połączyło pokolenia". O konkursie "Bez korzeni nie zakwitniesz".Autor komentarza: CzarliTreść komentarza: No nie. Polecam zapoznać się z orzecznictwem sądów. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych to nie jest wyłącznie pieszy, którego jedna noga jest na chodniku, a druga na ulicy. Taka interpretacja byłaby absurdalna. Wg dotychczasowego orzecznictwa, jeśli pieszy w sposób oczywisty swoim zachowaniem sugeruje zamiar wejścia na przejście dla pieszych, to jest pieszym wchodzącym na przejście dla pieszych.Data dodania komentarza: 21.06.2025, 18:12Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: tubylecTreść komentarza: Zgodnie z artykułem 13, ustępem 1a ustawy o Prawie o ruchu drogowym, informują w dość jasny sposób: „Pieszy znajdujący się na przejściu dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem. Pieszy wchodzący na przejście dla pieszych ma pierwszeństwo przed pojazdem, z wyłączeniem tramwaju”. Przepis wyraźnie wskazuje, że zbliżając się do przejścia pieszy pierwszeństwa nie ma. twierdzenie, że jest inaczej jest nadinterpretacją chętnie wykorzystywaną przez stróżów prawa i cwaniaczków naciągających kierowców na mandat lub "rekompensatę". Kamera w samochodzie pozwoli uniknąć wielu kłopotów.Data dodania komentarza: 16.05.2025, 17:02Źródło komentarza: Gość Radia Bon Ton - Mariusz Ostrowski, dyrektor WORD w ChełmieAutor komentarza: strony-internetowe.radom.plTreść komentarza: superData dodania komentarza: 25.04.2025, 00:46Źródło komentarza: BLIŻEJ KULTURY (odc. 157)Autor komentarza: AdamTreść komentarza: Uważam, że największe szanse na wygranie 69. Konkursu Piosenki Eurowizji w Bazylei w Szwajcarii ma Albania, Australia, Chorwacja, Czechy, Islandia, Niemcy,Data dodania komentarza: 20.04.2025, 16:28Źródło komentarza: Faworyci do wygrania Eurowizji 2025! - BonTonacja
Reklama
Reklama
Reklama
test