W ubiegłym tygodniu w chełmskim Urzędzie Miasta odbyło się spotkanie z jedną z lubelskich firm zajmujących się kreowaniem wizerunku. Fachowcy sondowali, co mogłoby najtrafniej wypromować Chełm. W spotkaniu wzięło udział 30 osób - w tym urzędnicy i przedstawiciele instytucji kultury i organizacji pozarządowych.
Z czym kojarzy się mieszkańcom Chełm? Z badań wynika, że z zielenią i Górką, ale także obskurnymi kamienicami i dziurawymi drogami. Lokalnym produktem mogłoby też się stać piwo z browaru Jagiełło. Padła również propozycja wypromowania bajgli, które są najbardziej znanym żydowskim pieczywem, ale czy w Chełmie? Ciężko wymienić jakiekolwiek miejsce w mieście, w którym można kupić bajgla.
Sprawa promocji Chełma jest w toku. Miasto jeszcze nie podjęło decyzji w kwestii współpracy z firmą z Lublina. Więcej na ten temat przeczytacie w najnowszym wydaniu Super Tygodnia Chełmskiego.





![Oskubała klientów krasnostawskiego banku. Ukrywała się 20 lat. Namierzyli ją lubelscy „łowcy głów” [FILM] Oskubała klientów krasnostawskiego banku. Ukrywała się 20 lat. Namierzyli ją lubelscy „łowcy głów” [FILM]](https://static2.radiobonton.pl/data/articles/sm-4x3-oskubala-klientow-krasnostawskiego-banku-ukrywala-sie-20-lat-namierzyli-ja-lubelscy-lowcy-glow-1760860830.webp)


Napisz komentarz
Komentarze