Zegarmistrz oraz sprzedaż
W tym wypadku, zakład usługowy zawsze powinien być łączony ze sprzedażą zegarków. Białystok czy Warszawa – to nie ma znaczenia, ludzie lepiej zapamiętają miejsce, w którym mogą nie tylko kupić przyrząd do odmierzania czasu, ale również zaopatrzyć go w odpowiednie baterie, skrócić bransoletę czy wymienić pasek zegarka. Jeśli coś się dzieje z sprzętem, zawsze pierwszą myślą jest udanie się do lokalu, w którym go kupiliśmy – nie inaczej jest z zegarami.
Zegarmistrz w Internecie
Zegarmistrz, tak samo jak tapicer, może zareklamować swoje usługi w wirtualnej sieci. Wystarczy strona www, profil firmy na portalach społecznościowych (np. Facebook) i kolejne grono odbiorców, dowiaduje się jaki jest zakres naszych usług oraz gdzie można ich dokonać. Niektórzy decydują się również na naprawę wysyłkową, w której klient przesyła do nas paczkę z zepsutym sprzętem, a my odsyłamy naprawiony zegar. Wymaga to jednak dokładnego regulaminu działania takiej usługi, by uniknąć chociażby zniszczenia sprzętu podczas transportu.
Opinie o zegarmistrzu
Firmy usługowe zawsze kształtowały opinie na ich temat, wyrażane przez klientów. Pocztą pantoflową zyskiwały przychylność lub antypatię kolejnych osób. Dzisiaj takimi komentarzami dzielimy się za pośrednictwem Internetu. Największym konkursem, który opiera klasyfikację firm na podstawie ocen internetowych są Orły. Ich odmiana – Orły Zegarmistrzostwa – porównuje ze sobą zegarmistrzów, wybierając w każdym mieście oraz w całej Polsce tych najlepiej ocenianych. Tytuł laureata otrzymuje każdy przedsiębiorca, który zgłosi się do plebiscytu oraz osiągnie średnią ocen (ze wszystkich stron internetowych, które znajdzie algorytm, np. Facebook, Zumi, Google Maps) na poziomie 8 i więcej punktów (przy max. 10 pkt). Klienci, którzy odkryją zegarmistrza z pomocą Orłów mają pewność, że jest on fachowcem zaufanym, który spełnił oczekiwania w większości podejmowanych zleceń.