Jeśli pierwszy wynik w Google okaże się dobrym, będzie ostatnim!
Choć dostęp do sieci już od wielu lat nie stanowi istotnej nowości, wciąż nie wszyscy wiemy jak medium to należycie wykorzystać. A wiedzieć to powinni zwłaszcza przedsiębiorcy – bo to do nich przecież należy troska o to, by ścieżka, którą pokonać musi klient zanim złoży zamówienie, była jak najkrótsza. Rzeczą kluczową jest to, którędy ona wiedzie – a wiedzie niemal zawsze przez wyszukiwarkę i to jest jednocześnie droga, poprzez którą dotrze do nas najbardziej cenny ruch. Generowany nie przez użytkowników przypadkowych, ale właśnie w tym momencie w pełni skupionych na poszukiwaniu ofert zaspokajających ich potrzeby. Nie musimy się więc wiele trudzić nad zdobywaniem ich zainteresowania – zadanie wydaje się zatem proste. Nic podobnego!
Bo tą swoją uwagą obdarzają najwcześniej nieliczne wyniki – jeśli na pierwszej stronie znajdzie się taki, który dostatecznie odpowiada zapytaniu, bardzo rzadko zaglądamy na kolejne. Nie dziwi więc, że, jak zauważają fachowcy z firmy AFTERWEB,
Każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. Pozycjonowanie stron i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju! Pozycjonowanie? Tylko skuteczne! Myśląc o inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej warto stawiać na pewne rozwiązania dające długotrwały efekt. AFTERWEB Wrocław tworzy skuteczne kampanie, które prowadzą do uzyskania wysokich, stabilnych pozycji. Zatrudniając najlepszych specjalistów wypracowaliśmy model pozycjonowania, który gwarantuje wysokie pozycje bez narażania strony klienta na późniejszy szybki spadek.
źródło: https://afterweb.pl/
To, jak ważna jest łatwość, z jaką dotrze można do naszej oferty, uzmysławia nam także rosnąca rola urządzeń mobilnych – procent zakupów dokonywanych w naszym kraju za ich pomocą już dawno przekroczył 25 i nadal rośnie! Dlatego też zadbać należy nie tylko o wysoką pozycję w Google, ale także o postać witryny. Obecnie jedno i drugie idzie zresztą w parze – trudno wypozycjonować taką, która nie jest wygodna i nie zatrzymuje użytkownika na dłużej. Korzystaj więc ze wsparcia fachowców, którzy zajmą się każdym istotnym tutaj aspektem!
Wyszukiwarka ocena strony oczyma użytkowników. Dowiedz się więcej
Były czasy, gdy właściwie jedyną rzeczą, jaka interesowała algorytmy Google, były słowa kluczowe. Odeszły one jednak bezpowrotnie w przeszłość i zagadnień, którym musimy poświęcić swoją uwagę jest znacznie więcej.
Troską giganta z Mountain View jest to, aby proponować użytkownikom wyniki naprawdę dla nich użyteczne. To, w jakim stopniu dana strona ten warunek spełnia, oceniane jest zarówno na podstawie dość jednoznacznych kryteriów, ale też tego, jak zachowują się odwiedzający daną witrynę użytkownicy. Jeśli bardzo niewielki ich procent zdołamy zatrzymać na dłużej, a więc będziemy mieli wysoki współczynnik odrzuceń, stanie się to sygnałem dla wyszukiwarki, że naszej strony nie warto wyświetlać wysoko. M.in. dlatego pozycjonowanie wymaga obecnie tak wielu prac nad stroną. Korzystając z usług dobrej agencji SEM nie tylko lepiej wykorzystujesz najlepszy kanał promocyjny, jakim jest wyszukiwarka, ale i witrynę stającą się znacznie skuteczniejszym narzędziem sprzedażowym!
Nie możemy dziś wystawiać na próbę cierpliwości użytkownika – zwłaszcza tego, który odwiedza nas korzystając z telefonu. Niezwykle istotna jest więc szybkość ładowania. Cóż nam po efektownej grafice, jeśli spowolni stronę? Konieczna jest też rzecz jasna responsywność i przejrzysta struktura i nawigacja. Należy też jednak pamiętać o tym, że roboty Google zajrzą i w takie miejsca, jakie naszych klientów nie interesują w ogóle – nie ujdzie ich uwadze nawet żaden błąd w kodzie! Zadbaj więc o to, by nie przeoczyli go także specjaliści, którym powierzysz swoją promocję – wybierz najlepszych
Napisz komentarz
Komentarze