Poniedziałek, 19.11.2018, imieniny: Elżbiety, Faustyny, Pawła

Reklama w Google bez tajemnic

  • 8.11.2018, 10:14
  • artykuł partnera
Reklama w Google bez tajemnic
W dzisiejszym internecie niemal każda marka indywidualnie kształtuje swoje wysiłki zorientowane na dominację w wirtualnym świecie. Budowanie rozpoznawalności i branżowej ekspertyzy nie pozostaje łatwym zajęciem, tym bardziej, ze często zmuszeni jesteśmy do próbowania wielu zabiegów promocyjnych po raz pierwszy – na całe szczęście specjaliści od marketingu sieciowego dysponują wieloma sprawdzonymi i umocnionymi doświadczeniem drogami do rozwijania naszej działalności oraz zwiększania sprzedaży w świecie WWW. Poniżej postaramy się przybliżyć dwie najskuteczniejsze metody na zaznaczanie naszej obecności na cyfrowym rynku.

Na początku zdaj się na kampanie reklamowe Adwords

Akcje marketingowe przeprowadzane z pomocą linków sponsorowanych, a więc opłaconych banerów reklamowych wyglądających zupełnie jak naturalne wyniki wyszukiwania, mają wiele zalet. Największą z nich jest szybkość z jaką uruchamiana jest kampania zaraz po jej konfiguracji. Wystarczy 15 minut a nasz adres sieciowy wyświetli się na szczycie listy wyników przy wybranych wcześniej słowach kluczowych. Tego rodzaju natychmiastowość daje nam przewagę nad konkurencją, zwłaszcza w sytuacji, kiedy wciąż czekamy na rezultaty prac SEOwców lub gdy nieoczekiwanie spadniemy w rankingu stron Google. Inny walor obecności w postaci opłaconych linków Google zasadza się na możliwości dotarcia do znacznie większej publiczności, niż ma to miejsce przy standardowym pozycjonowaniu. W tym wypadku nie ogranicza nas absolutnie nic. W ramach naszej branży możemy obstawić ogromny szereg fraz i każda z nich wpisana w Google zacznie zwracać propozycję odwiedzenia naszego serwisu. Oczywiście w rezultatach wyszukiwań będziemy widoczni tak długo, jak długo określony przez nas budżet nie ulegnie wyczerpaniu – przypomina Adam, ekspert z wrocławskiego Afterwebu.

Pozycjonowanie, czyli metoda o długofalowym działaniu

Pozycjonowanie stron to wciąż zwyczajowy i niemal obowiązkowy wybór, jeśli patrzymy na żywotność naszego brandu przyszłościowo. W tym wypadku mamy do czynienia z inwestycją, która, mimo iż zaczyna działać dopiero po kilku miesiącach, sytuuje nas w czołówce stron bez nieustannego dokładania do budżetu i rekonfiguracji kampanii. Skutki pozycjonowania i jego kluczowego ogniwa – SEO – pozostają widoczne na długo po zakończeniu działań przez profesjonalistów i w czasie zapewniają nam sowity zwrot z poniesionych nakładów finansowych. Dodatkową korzyścią z podjęcia tego rodzaju usługi jest fakt, iż sztab specjalistów skrupulatnie oceni i jeśli trzeba przemodeluje nasze WWW tak, aby z jego przeglądania zadowolone były nie tylko roboty indeksujące lecz także użytkownicy z krwi i kości, szukający rozwiązań swoich problemów oraz towarów w najlepszej możliwej odsłonie.

artykuł partnera
Podziel się:
Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu radiobonton.pl. Grupa Wydawnicza Słowo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe