Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Rękodzieło czy handmade? Jak zmieniło się postrzeganie wyrobów ręcznych na przestrzeni lat

Z pewnością każdy ma w gronie swoich bliskich osobę, która jest wyjątkowo utalentowana artystycznie. Rękodzieło jest dziś głównym tematem zainteresowań wśród wielu młodych osób, które chcą wyróżnić się na tle innych artystów i zacząć zarabiać na swoim talencie. Nie ma chyba nic przyjemniejszego od łączenia swojej pasji wraz z pracą. Mawiają, że kto robi to, co kocha, ten nie przepracowuje ani jednego dnia. Niegdyś rękodzieło było kojarzone z chałupnictwem i wykonywaniem przedmiotów tanich, które były dostępne na wyciągnięcie ręki. Dziś sytuacja jest zupełnie inna; biznes handmade jest kojarzony z czymś, co powstaje na specjalne zamówienie danej osoby. Wymaga to czasu, precyzji, a także kosztuje więcej niż gotowy produkt ze sklepu. Zapożyczony z języka angielskiego termin „handmade” jest używany przez artystów między innymi dlatego, że brzmi o wiele dumniej i równa się przedmiotom wyjątkowym, nie do podrobienia.
Rękodzieło czy handmade? Jak zmieniło się postrzeganie wyrobów ręcznych na przestrzeni lat

Artystyczna odsłona biznesu – co musisz wiedzieć przed założeniem działalności lub spółki

Jeżeli zajmujesz się rękodziełem już od dłuższego czasu i obserwujesz rosnące zainteresowanie swoimi wyrobami wśród rodziny i znajomych? To doskonały sygnał na to, by pokazać się większemu gronu odbiorców – w końcu bliscy to jedynie kropla w morzu osób, do których jesteś w stanie dotrzeć. Warto sprawdzić czy dany pomysł na biznes podoba się innym ludziom; dzięki temu będziesz w stanie lepiej ocenić popyt na produkty jakie masz do zaprezentowania. Doskonałym sposobem na powiększenie grona odbiorców jest pokazanie się w sieci. Profil na social mediach czy własny blog to świetny punkt wyjścia do ludzi. Jeśli coraz więcej osób będzie się zachwycać, a zapytania w skrzynce pocztowej rosnąć, wiesz co masz robić. Zanim zdecydujesz się na firmę, zastanów się nad tym, czy biznes handmade będzie Twoim głównym dochodem. Jeżeli nie, świetną opcją jest prowadzenie działalności nierejestrowanej – o ile spełniasz określone warunki. Niezależnie od typu biznesu, musisz zadbać o reprezentację swoich produktów i świadomość marki. Są bowiem pewne szczegóły, które należy zapewnić klientom by ci chętnie przekazywali dalej informację o twoich małych lub dużych dziełach sztuki. Rozpoznawalność w sieci można osiągnąć poprzez budowanie contentu opartego na określonych zasadach. Wygląd paczek wysyłanych do klientów też ma znaczenie – zwłaszcza w dzisiejszych czasach, w których popularną metodą prezentowania rzeczy zakupionych przez internet jest unboxing.

Oznacz swoje produkty dzięki trwałym etykietom samoprzylepnym!

Zaczynasz wysyłać swoje produkty w świat? Koniecznie zadbaj o wygląd paczki i opakowania! Dobrze jest jasno zakomunikować, że produkt został stworzony przez ciebie – ku temu świetnie sprawdzą się etykiety samoprzylepne z nadrukiem przedstawiającym logo twojej marki. Warto składać zamówienie u renomowanych drukarni, które mają w swojej ofercie tworzenie etykiet spersonalizowanych, mogących znaleźć swoje zastosowanie w bardzo wielu miejscach. Koszt zamówienia całej serii arkuszy jest o wiele tańszy niż pojedyncze składanie małych zamówień. Pełną personalizację nadruków o nietypowych rozmiarach i kształtach oferuje ETYKAT, który istnieje na rynku od ponad dwóch dekad! Doświadczeni pracownicy z pewnością pomogą ci w doborze odpowiednich etykiet samoprzylepnych, które będą wręcz nie do zdarcia! Buduj swoją markę na swój własny, indywidualny sposób – współpracując ze sprawdzonymi firmami.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
ReklamaRezonans Chełm
Reklama
Reklamabadania Luxmed
Reklama
Reklama
test